Литва та Україна планують розвивати нові транспортні коридори з Клайпеди до Одеси та інших українських портів, покращувати залізничне сполучення між країнами та збільшувати обсяги вантажоперевезень, повідомляє ЦТС.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
У березні у Львові відбулася зустріч делегацій Економічного комітету Верховної Ради України та Економічного комітету Сейму Литовської Республіки, на якій обговорювалися спільні дії, спрямовані на створення додаткової ланки Балтійсько-Адріатичного коридору через ЄС до Трансєвропейської транспортної мережі (TEN-T) та кордону України у напрямку Дорогуська.
Нам необхідно з’єднати Балтійське та Чорне моря транспортними коридорами з достатньою пропускною спроможністю, трансформувати діюче залізничне сполучення від Клайпедського морського порту до Одеси та інших українських портів у коридор TEN-T європейською колією. Такий коридор в обхід білорусі та росії важливий не тільки для Литви, а й для інших країн Балтії, щоб ефективно використовувати свої морські порти та виходити до Південної Європи, – зазначила заступниця міністра транспорту Литви Лорета Маскаліовене.
Литва та Україна мають зробити конкретні кроки, зокрема, спрямовані на “визначення важливих проєктів для реалізації цього коридору та співпрацю з інститутами ЄС”.
Зараз найбільш значущим питанням є спільні зусилля щодо додавання додаткового транспортного коридору до мережі TEN-T, що дозволить збільшити загальну пропускну спроможність на кордоні Україна — ЄС у напрямку портів Балтійського моря.
Нагадаємо, АТ “Укрзалізниця” знижує мінімальний рівень вартості вагона-зерновоза на “голландських аукціонах” у системі “Prozorro.Продажі” на деяких напрямках.
У парку вантажних вагонів АТ “Укрзалізниця” минулого року найбільше подорожчало користування зерновозами та платформами. Натомість подешевшали піввагони, обкотишовози та думпкари. Загалом зерновози Укрзалізниці за рік подорожали вдвічі.
Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.
Французька лізингова компанія Ermewa передала Rail Cargo Logistics (австрійська Rail Cargo Group) 200 новозбудованих вагонів-зерновозів для перевезення збіжжя з України.
Консалтингова компанія DB Engineering&Consulting визначила кілька маршрутів у Європі, які сумісні з українськими вагонами-хоперами.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!