Логістика

Попри війну “Нібулон” будує новий термінал на Дунаї

Оскільки активне використання власного флоту на р. Південний Буг та Дніпро наразі неможливе, “Нібулон” планує освоювати ринок водних перевезень Дунаєм та вивчатиме можливості рейдової перевалки в цьому регіоні, використовуючи отриманий досвід роботи на зовнішньому рейді порту Миколаїв.

Про це власник компанії “Нібулон” Андрій Вадатурський розповів в інтерв`ю виданню Ліга.Бізнес.

Відомо, що за час війни компанія почали будувати новий термінал у Ізмаїлі, на Дунаї. Нині він вже навіть частково працює. Добудова цього терміналу залежить від фінансування, а також від роботи зернового коридору.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter

“Термінал на Дунаї – це стратегічний проєкт, який не залежить від “коридору” та забаганок росіян. Він працюватиме і буде особливо важливим, коли неефективно працює зерновий “коридор”. Якщо так буде, цей термінал буде єдиним вікном”, – поділився своїм баченням перспектив роботи термінала Вадатурський.

За розрахунками, компанія вже вклала у термінал близько $10 млн. При цьому, банки не дали коштів на цей проєкт, тож усі залучені засоби – це власні обігові кошти підприємства.

За оцінками, “Ізмаїл” буде пропускати 300 тисяч тонн зерна за місяць. Сьогодні вже виходимо на 120 – 150 тисяч тонн. З кінця січня зможемо вийти на 300 тисяч тонн, коли термінал буде добудований, – вважає Вадатурський.

Нагадаємо, розмінування полів “Нібулону” за підрахунками компанії займе кілька років. А переорювання земель після війни коштуватиме до двох тисяч доларів за гектар.

У ТОВ СП “НІБУЛОН” призначили міжнародну консультативну раду для формування стратегії наступного етапу розвитку компанії. Команда із трьох міжнародних експертів має десятки років досвіду роботи на товарних ринках, у банківській, фінансовій сферах та у менеджменті в Україні та за кордоном.

На елеваторах ТОВ СП “НІБУЛОН” для сушіння зерна використовується виключно газ. У компанії зазначили, що на сьогодні ринкова ціна на газ на 55-65% вища ніж влітку, та на 35-45% вища ніж у жовтні минулого року.

“Нібулон” надав свої баржі на початку широкомасштабного вторгнення, щоб зупинити можливий російський вхід у води міста.

Власник “Нібулону” Андрій Вадатурський розповів, як працює зерновий коридор.

Валерія Пепеля

Валерія Ясницька

Журналіст-аналітик, редактор. Пише інтерв'ю та статті про агробізнес. Має дві вищі освіти - економічну та технічну. У друкованих та онлайн-ЗМІ працює від 2006 року. Улюблена тематика - економічне та соціально-політичне життя України.

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку