Все більше гравців українського ринку розглядають використання альтернативного морського коридору для експорту агропродукції.
Про це повідомляють аналітики Spike Brokers.
“Значний попит на морський фрахт з обмеженою пропозицією від судовласників змусив ринок почати з достатньо високих ставок. Індикації на фрахт судном класу хенді з Чорноморська на Іспанію складаються в районі 60$ за тонну. В той час, як фрахт за панамакс з Чорноморська в напрямку Китаю озвучується на рівні 100$ за тонну”, — йдеться у повідомленні.
Аналітики зазначають, що в поточному контексті судновласники закладають не лише значні ризики, а також і в ставку денного простою судна. Так, простій панамаксу може сягати понад $100 тис. на добу.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Активність з використанням альтернативного морського коридору впливає також на стабілізацію ставок фрахту Дунаєм.
Ринкові ставки транспортування водним транспортом:
- Ізмаїл, Україна — Констанца, Румунія — 40-45€ (1-3 тис. тонн),
- Ізмаїл, Україна — Східна Італія — 65-70$ (4-6 тис. тонн),
- Ізмаїл, Україна — Греція — 55-57$ (3-4 тис. тонн),
- Чорноморськ — Іспанія — 60$ (25-35 тис. тонн),
- Чорноморськ — Китай — 100$ (55-65 тис. тонн).
Нагадаємо, поступово ставки фрахту на Дунаї продовжуватимуть рости, але рекордів минулого року навряд чи варто очікувати.
ПрАТ “Українське Дунайське пароплавство” (УДП) досягнуло рамкової домовленості з TTS Group S.A. щодо можливості здійснення перевалки на рейдових стоянках порту Констанца (Румунія).
“Українське дунайське пароплавство” відкрило тендери з перевезення агропродукції баржами до європейських портів.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!