Компанія “Епіцентр” використовує штучний інтелект (ШІ) для створення контенту, елементів програмного коду, рекламних банерів та голосових повідомлень.
Про це повідомляє пресслужба ритейлера.
Якість контенту, згенерованого ШІ, додатково перевіряє редактор. Втім, робота нейромереж дозволяє значно зменшити час для пошуку інформації, а також автоматизувати рутинні завдання.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
З допомогою ШІ ритейлер озвучує текстові оголошення та їхні комбінації, а також персоналізує відео.
“Це дозволяє дуже чітко таргетувати комунікацію і відповідно отримати значно більшу ефективність від рекламних оголошень. У результаті конверсія по відеокампаніях зросла майже удвічі, а ціна за конверсію зменшилася втричі. Також завдяки API автоматизована інтеграція з Google Ads та Ads Manager”, – йдеться в повідомленні.
За словами диджитал-маркетинг директора “Епіцентру” Андрія Труша, компанія планує використання штучного інтелекту для подальшої автоматизації та роботизації багатьох процесів в онлайні.
За даними IBM Global AI Adoption Index 2022, 35% компаній використовують штучний інтелект (ШІ) у бізнесі, а ще 42% досліджують можливості його застосування.
Нагадаємо, у Нідерландах запущено оновлену систему водної нарізки овочів. Нею керує штучний інтелект, що дозволяє продовжити термін зберігання продукції.
Ізраїльський стартап MetoMotion зазначає, що безпілотна машина скорочує витрати на збирання врожаю на 50%; стартап прагне зібрати 8 мільйонів доларів для розширення виробництва. Компанія розробила першого робота зі штучним інтелектом для збору помідорів, який може скоротити потреби у робочій силі під час збирання врожаю приблизно на 90% та знизити виробничі витрати приблизно на 50%.
Швейцарська дослідницька компанія ETH Zurich за два роки досліджень розробила робота-збирача, який здатний замінити 3,5 працівника, збирає томати без пошкоджень.
Минулими роками впровадження інновацій у сільське господарство дало змогу коригувати способи обробки культур та інші процеси. Фермерові навіть не потрібно мати досвід, щоб використовувати технології та побачити, як вини змінюють відповідну діяльність, роблять її вигіднішою, ефективнішою, безпечнішою та простішою.
Український Smart Oasis Farm вже успішно представив свою “розумну ферму” у Кувейті.
Американська компанія Vertical Harvest планує розширювати свою концепцію інноваційних вертикальних теплиць у Чикаго.
Тим часом в Японії відкрили теплицю площею 13 га з електростанцією на біомасі.
Вчені створили міні робота-фею для запилення рослин.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!