Новини / Логістика     18 серпня 2022 16:57

В Україні протестувала транспортування зерна до Туреччини по контейнерній лінії у фурах

Вантажівки з продукцією у біг-бегах доставили у турецький порт за тиждень Дунаєм

З Одеси до турецького порту AsyaPort компанія Sintez Group & Co LLC фурами відправила 1 тис. нішевих культур. Відправлення здійснювали у тестовому режимі спільно з контейнерною лінією MSC та експедиторською компанією Basari Logistik. Про це розповів керівник трейдингового відділу Sintez Group & Co LLC Онур Ватан, пише Latifundist.

Вантажівки з продукцією у біг-бегах доставили у турецький порт за тиждень Дунаєм. Логістичні витрати становили $150 на тонні.

“Ми працювали Дунаєм, оцінювали можливості Гданська. Але це надто довго. Уявіть, 2-3 тижні вантаж іде від Ізмаїла до Констанци, там два тижні на навантаження. Тобто коносамент у мене буде більш як за місяць. А тут, навіть з урахуванням черг на кордоні, — тиждень”, — пояснив Ватан.

Експерт зазначив, що такий формат роботи найбільше підходить для роботи з нішевими культурами, з продукцією, яку можна перевозити у біг-бегах та мішках.

“Порт та контейнерна лінія MSC зацікавлені працювати з українською продукцією та готові всіляко сприяти українським трейдерам своїм сервісом і навіть фінансово, у вигляді знижок”, — додав трейдер.

Sintez Group тестово відправила партію нішевих культур фурами з Одеси до турецького порту AsyaPort

Довідка. Sintez Group & Co LLC — один з найбільших українських експортерів і основний постачальник сільськогосподарської продукції з Чорного моря на світові ринки. Sintez Group має досвід експорту продукції в більш ніж 40 країн з 2005 року.

Нагадаємо, Організація Об’єднаних Націй очікує “великого зростання” кількості суден, які хочуть експортувати українське зерно через Чорне море, після того, як було узгоджено транзитні процедури, і мета 2-5 мільйонів тонн на місяць є “досяжною”, зазначив високопосадовець ООН.

Landlord раніше повідомляв, в Україну прибуло судно під завантаження зерном для Африки.

Для експорту української агропродукції Хорватія пропонує використовувати можливості двох своїх портів — Рієка та Задар.

Новини за темою:  Зернові перевезення Укрзалізницею впали на 33%: головні причини зниження вантажопотоків

В Офісі Президента очікують, що Чорногорія посилить санкції проти рф та закриє свої порти для російських суден.

Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.

Танкер з 15 тис. тонн української олії вийшов з Клайпедського порту, Литва.

Анна Лиса

Читайте також

Матеріали по темі