З Одеси до турецького порту AsyaPort компанія Sintez Group & Co LLC фурами відправила 1 тис. нішевих культур. Відправлення здійснювали у тестовому режимі спільно з контейнерною лінією MSC та експедиторською компанією Basari Logistik. Про це розповів керівник трейдингового відділу Sintez Group & Co LLC Онур Ватан, пише Latifundist.
Вантажівки з продукцією у біг-бегах доставили у турецький порт за тиждень Дунаєм. Логістичні витрати становили $150 на тонні.
“Ми працювали Дунаєм, оцінювали можливості Гданська. Але це надто довго. Уявіть, 2-3 тижні вантаж іде від Ізмаїла до Констанци, там два тижні на навантаження. Тобто коносамент у мене буде більш як за місяць. А тут, навіть з урахуванням черг на кордоні, — тиждень”, — пояснив Ватан.
Експерт зазначив, що такий формат роботи найбільше підходить для роботи з нішевими культурами, з продукцією, яку можна перевозити у біг-бегах та мішках.
“Порт та контейнерна лінія MSC зацікавлені працювати з українською продукцією та готові всіляко сприяти українським трейдерам своїм сервісом і навіть фінансово, у вигляді знижок”, — додав трейдер.
Довідка. Sintez Group & Co LLC — один з найбільших українських експортерів і основний постачальник сільськогосподарської продукції з Чорного моря на світові ринки. Sintez Group має досвід експорту продукції в більш ніж 40 країн з 2005 року.
Нагадаємо, Організація Об’єднаних Націй очікує “великого зростання” кількості суден, які хочуть експортувати українське зерно через Чорне море, після того, як було узгоджено транзитні процедури, і мета 2-5 мільйонів тонн на місяць є “досяжною”, зазначив високопосадовець ООН.
Landlord раніше повідомляв, в Україну прибуло судно під завантаження зерном для Африки.
Для експорту української агропродукції Хорватія пропонує використовувати можливості двох своїх портів — Рієка та Задар.
В Офісі Президента очікують, що Чорногорія посилить санкції проти рф та закриє свої порти для російських суден.
Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.
Танкер з 15 тис. тонн української олії вийшов з Клайпедського порту, Литва.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!