Яку продукцію Ваша компанія представляє на виставці? Чи є новинки продажу та технологій?
На сьогодні ринок зерно-переробки дуже насичений та має багато пропозицій. Тому ми вимушені відійти від класичної схеми дилерської системи, яка виникла в США та Канаді й пропонувати покупцям різні технології від різних виробників: турецьких, канадських, бразильських та США. Кожна з цих компаній має свою особливу технологію, та на сьогоднішній день найперспективнішими на українському ринку є саме бразильські виробники. Бразильське обладнання високоефективне, добре зберігає продукцію, має найнижчу собівартість однієї тонни сушки кукурудзи порівняно з іншими.
Обладнання з Бразилії Ваша компанія зберігає на складах чи привозить під замовлення?
Тут працюють дві системи: під замовника особливо, якщо велике потужне обладнання. Та на склад – невелике обладнання.
Хто Ваш основний покупець: малий, середній чи великий бізнес?
Наші основні покупці це малий та середній бізнес. Ми не працюємо з великими агрохолдингами, бо вони останнім часом запрошують на аукціон, вимагають багато документацій та мають велику кількість умов. Для нас це принизливо, бо ми маємо власний контингент і працюємо винятково з ними.
Чи плануєте Ви розширювати частку свого ринку або ж просто утримуєте вже набуті позиції?
Ми не плануємо розширювати частку ринку, бо конкретна боротьба «з’їдає» бюджет. Ми зацікавлені мати свою стабільну частку прибутку, правильно її розподіляти та постійно розвиватися.
Чи бачите Ви перспективу розширення ринку, збільшення площі посіву та зерносушильного обладнання?
Україна йде шляхом розвитку США, там у 50-60-ті роки будувалися елеватори, але з часом усі господарства перейшли на збереження й обробку зерна у себе, великі елеватори продавали за кордон.
Чи мають вплив на агробізнес зовнішні чинники?
На сьогодні стало набагато простіше працювати, оскільки ми більш проінформовані, знаємо які документи слід мати та слідкуємо за новинами. Ми вже 2 роки працюємо з однією митницею, досі ніяких проблем не було.
Розкажіть детальніше про поставку обладнання з Бразилії.
Транспортні компанії працюють по всьому світу однаково. Бразилія має доволі складний процес доставки від виробника до порту та, власне, санітарний процес.
Які плани має Ваша компанія на 2018 рік?
Ми плануємо співпрацювати з ще одним американським виробником, який активно розвивається на ринку зерно-збереження США, має плани виходу на ринок Європи, Росії. Ми намагаємося шукати те, що цікаво нашим покупцям і приносить максимальний прибуток.
Чи є цікаві кейси, які Ви плануєте будувати?
Кожен об’єкт унікальний, у нас немає навіть двох однакових. Ми працюємо з невеликими господарствами й, як правило, велика біда українських фермерів у тому, що вони хочуть нову технологію приєднати до того, що вже застаріло. Іноді дуже важко їм це пояснити й ми вимушені шукати шляхи вирішення таких проблем.
Розкажіть про полагодження сервісного обслуговування.
Ще 20 років тому працюючи в галузі агробізнесу перше за рахунок чого наша компанія виходила на ринок був сервіс. Ця політика у мене залишилася донині, на даний момент у нас жодний об’єкт не стояв довше 6 годин під час сезону. Ми намагаємося покращувати ці показники, бо сервіс – наша реклама. Наша команда систематично проходить навчання у США, щоб бути більш компетентними.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!