Українська “Пасіка у смартфоні” успішно використовується у Польщі та Канаді.
Українська компанія AmoHive створила невелику 3D-модель вулика, яка відстежує його активність (за допомогою електронних ваг, датчиків температури, GPS та сонячної панелі, що живить електроніку) та відправляє інформацію на сервер. Цей додаток назвали “Пасіка у смартфоні”.
Про це пише видання SEEDS.
Алгоритм обробляє дані та вирішує, в якому режимі пасіка має продовжувати працювати. Дані можна відстежувати в режимі реального часу в програмі, яка використовується у Польщі, Україні та Канаді.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Стартап вже встиг завоювати широке міжнародне визнання. Так, на початку грудня минулого року “IT Бджільництво” від AmoHive отримало премію European Bee Award в категорії “Інноваційні та технологічні рішення”.
Перед початком повномасштабного вторгнення росії в Україну компанія виграла проєкт від UNDP та МЗС Польщі “Створення ІТ-пасіки від AmoHive” під Києвом. Відтепер фахівці можуть здійснювати й навчання дітей за курсом “Бджільництво та Інформатика”.
Читайте також: Солодощі по-американськи: у США встановлюють пасіки на цвинтарях
Також представники AmoHive підписали договір про співпрацю з World Bee Project.
Нагадаємо, MeliBio співпрацює з Narayan Foods для запуску своїх продуктів у європейських магазинах. Завдяки партнерству на полицях магазинів під брендом Better Foodie Narayan Foods компанія MeliBio представить лінійку рослинних медових продуктів, виготовлених без використання бджіл.
Війна та падіння економіки вплинули абсолютно на всі галузі виробництва, і бджільництво не є виключенням. Галузь зазнала великих збитків, а для відновлення втрачених пасік потрібні великі кошти.
Попри збитки, завдані галузі бджільництва через військову агресію РФ, у 2022 р. в Україні зібрано хороший медовий врожай. Щодо експорту меду, то його обсяги уже суттєво зменшилися, але все одно продукція українських пасічників продається за кордон й під час війни.
Українські пасічники взяли участь у 47-му світовому Конгресі “Апімондія” в турецькому місті Стамбул. За представлені на виставці питні меди наша команда завоювала сім медалей (по дві золоті та срібні і три бронзові).
Провідна компанія Японії Yamada Bee Company Group, яка виробляє мед, косметичні та лікарські засоби, біологічно активі харчові добавки з прополісу та інших супутніх продуктів бджолярства почала експорт в Японію додаткових обсягів українського меду.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!