Про це повідомляє Agroxxi.
Переваги картоплярства стануть відчутними для тих господарств, які зможуть вирішити місцеві проблеми якості ґрунту, а також вибудувати бізнес в умовах посилення екологічних стандартів, нестабільності цінових змін і напруженості в міжнародній торгівлі.
Експерти наводять дані щодо значного зростання азіатського імпорту, який збільшився на 98,6% – загалом до 1,632 млн т. Таким чином, Азія стає головним споживачем картоплі.
Читайте: Залізничники не підтримали проект меморандуму про взаєморозуміння від УЗА
Різке збільшення попиту на картопляну продукцію в Азії, на Близькому Сході і в Латинській Америці пояснюється збільшенням доходу у громадян, зростанням середнього класу, урбанізацією і поширенням ресторанів швидкого харчування.
Хоча споживання картоплі зростає майже у всіх країнах світу, переробна галузь для цієї продукції розвинена лише в 4 країнах: Нідерланди, Бельгія, Канада і США. Саме вони забезпечують понад 80% експорту переробленої картоплі, і найбільша частка належить Бельгії (за 10 років збільшила експорт картоплі на 11%).
Аналітики відзначають, що прибуткове виробництво заморожених картопляних продуктів вимагає цілорічної поставки високоякісних бульб. Щоб отримати необхідні обсяги, виробники картоплі в Північній Америці і Північно-Західній Європі інвестували в інновації, механізацію, зберігання і зрошення. У результаті врожайність з гектара в середньому перевищує 40 т.
Landlord раніше повідомляв про те, що збагачена крохмалем картопля має конкурентні переваги на світовому ринку. Її активно споживає фармацевтична промисловість, переробляючи на патоку, декстрин та глюкозу. Також серед світових трендів – картопля преміум-класу, дорога, органічна та красива.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!