Данія запустила перший у світі цифровий регістр суден, пише ЦТС. У Данській морській адміністрації (DMA) заявили, що можливість використання звітності та реєстрації суден у цифровому форматі позбавить паперового обігу документів, полегшить доступ до даних, підвищить безпеку, пов’язану з реєстрацією суден.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
На даний час у данських регістрах судноплавства зареєстровано понад 6 тис. суден.
Процедура реєстрації цих судів досі проводилася вручну з використанням паперових документів.
Цифровізація є ключовим моментом майбутнього судноплавства. Цифровий регістр судів позбавить ручної роботи з документами і дає великі можливості для оптимізації та зниження адміністративного навантаження на судноплавні компанії при реєстрації суден та торгівлі судами, – заявив заступник директора DMA Нільс Пітер Фредслунд.
Нагадаємо, клуб взаємного страхування P&I заявив, що скасовує покриття ризиків війни росії та білорусі проти України після виходу перестраховиків із регіону через загрозу великих збитків. Перестраховики зазвичай поновлюють свої 12-місячні контракти зі страховими клієнтами 1 січня.
Програма страхування, що забезпечує покриття вантажів через український експортний коридор зерна, діятиме наступного року без підвищення ставок, повідомив Ascot, андеррайтер Lloyd’s of London. Судна, що входять до трьох українських портів, які є частиною угоди, яку підтримує ООН, зазвичай вимагають, щоб їхні банки мали різні страхові поліси, у тому числі страхування корпусу та вантажу, яке оновлюється кожні сім днів.
27 липня страховики Lloyd’s of London почали підписувати договори на страхування суден, які планують експортувати українське зерно Чорним морем в рамках Стамбульської зернової угоди. Компанія Lloyd’s не мала сумнівів у тому, що ризики покриваються.
Україна та Польща підписали меморандум про розробку інструментів сприяння торгівлі. Ним передбачено страхування вантажів.
Найбільша судноплавна компанія Японії Mitsui O.S.K. Lines (MOL) анонсувала початок пробного використання сервісу Starlink компанії SpaceX.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk, повідомляє usm.
Найбільший контейнерний порт Німеччини та один з найбільших європейських портів Гамбург знайшов новий спосіб подолання заторів, скорочення часу очікування і зниження викидів, що виникають під час перевантаження контейнерів у величезному портовому комплексі.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!