Таку інформацію оприлюднив на своїй сторінці у Facebook очільник «Укрзалізниці» Євген Кравцов.
У серпні 2018-го машиністи УЗ пройшли навчання з експлуатації тепловозів американського виробництва. Після чого у вересні в порт «Чорноморськ» прибули перші локомотиви GE. За 4 місяці, в грудні 2018-го, перші імпортні тепловози повезли вантажі українськими коліями. У лютому в Україну доставили останню партію локомотивів GE.
Сьогодні 22 тепловози їздять на маршрутах «Федорівка-Комиш-Зоря» та «Долинська-Миколаїв».
Читайте: 4 локомотиви General Electric возитимуть зерно в Миколаївський порт
Нові тепловози General Electric дають можливість зекономити 25% палива в порівнянні з чинним залізничним парком. Крім того, імпортні локомотиви значно швидші. У середньому за добу вони можуть проїхати 651 км. Це – в 2,5 рази більше за середньодобовий пробіг українських тепловозів.
Локотиви GE забезпечують 25% теплотяги на стратегічних напрямах на трьох регіональних філіях центральної і східної України.
Як раніше повідомляв Landlord, Крюківський вагонзавод протестував нову партію локомотивів General Electric. У рамках підписаної угоди з General Electric доукомплектація локомотивів, які компанія поставляє в Україну, проводиться на Крюківському вагонобудівному заводі. Їх тут також фарбують, тестують нові вузи й обкатують.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!