
Про це повідомляє на свої сторінці у Фейсбук міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
На ланч-конференції в Давосі традиційно обговорювалися тенденції розвитку України. І однією з ключових тем було подолання логістичних проблем.
«Нарешті є розуміння, що окрім будівництва нових заводів необхідно розвивати логістику. Що транспорт – це бізнес, у який теж вигідно інвестувати і на якому можна успішно і чесно заробляти», – відзначає міністр.
Читайте: Тест-драйв українськими коліями: Укрзалізниця тестуватиме локомотиви Alstom і CRRC
Щодо болючих для аграріїв питань вантажоперевезень, міністр відзначив необхідність конкуренції Укрзалізниці з приватними операторами тяги, а також важливість реформування держкомпанії-перевізника посиленими темпами.
«Немає альтернативи конкуренції державної компанії Укрзалізниці з приватними операторами тяги на державній інфраструктурі, як і немає альтернативи, аби Укрзалізниця посиленими темпами реформувалася і якісно змінювалася» – наголошує Володимир Омелян.
Landlord раніше повідомляв про те, що Кернел розпочав втілення проекту, який допоможе аграріям зменшити збитки через брак вагонів УЗ. Компанія пропонує колегам об’єднуватися і самим формувати рухомі склади, щоб перевозити своє зерно.