Про це повідомляє biz.liga.net.
Замість того, щоб подавати заявки на вивезення зерна Укрзалізниці, Кернел пропонує агрокомпаніям формувати рухомі склади і маршрути самостійно.
В чому ідея?
- Створено онлайн-платформу Transithub, за допомогою якої формуються нові маршрути і рухомі склади для перевезення агропродукції. Інформація про маршрут публікується на сайті платформи і в телеграм-каналі.
- Користування самим сервісом безкоштовне, компанії витрачаються тільки на оренду залізничної техніки.
- Більшу частину вагонів навантажують на елеваторах Кернела, учасники доукомплектовують склад своїми вантажами.
- Склад формують як з вагонів УЗ, так і з власного вагонного парку Кернела.
Як аграрії і трейдери можуть взяти участь?
- Зареєструватися на платформі.
2. Подати заявку, в якій вказати точки навантаження зерна, назву культури, кількість потрібних вагонів і бажаний період навантаження.
- Учасники можуть доповнювати маршрут поїзда зупинками на зручних для них залізничних станціях.
- Кінцева ціна на перевезення формується після остаточного затвердження маршруту.
Читайте: Автоперевезення зернових у 2018-му зросло на 12%
На платформі зареєструвалися такі компанії, як Астарта, МХП, Агропросперіс, Суффле Агро та інші. Проте поки новими можливостями скористалися лише сам Кернел і Almeida Group.
Переваги
Вигідно аграріям і трейдерам, які везуть товар з невеликих елеваторів.
(Укрзалізниця віддає пріоритет великих об’єктам, на яких можна відразу завантажити рухомий склад з 54 вагонів. Зерносховищ з такою потужністю в Україні тільки 70 з майже 900.)
Ризики
Усі магістральні локомотиви перебувають у власності УЗ. Оскільки тяги в Україні бракує, то щоб орендувати локомотив, необхідно максимально завантажити поїзд.
Наприкінці минулого тижня було сформовано перший спільний потяг з 53 вагонів-зерновозів, який вирушив за новим маршрутом у порт «Чорноморськ». Усі вагони в ньому завантажили за 30 годин – на 18 годин швидше за норму. Планується, що склад курсуватиме залежно від заявок трейдерів.
Landlord раніше повідомляв про те, що Володимир Омелян запропонував революційну схему розподілення вантажних вагонів.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!