
Про це повідомляє biz.liga.net.
Замість того, щоб подавати заявки на вивезення зерна Укрзалізниці, Кернел пропонує агрокомпаніям формувати рухомі склади і маршрути самостійно.
В чому ідея?
- Створено онлайн-платформу Transithub, за допомогою якої формуються нові маршрути і рухомі склади для перевезення агропродукції. Інформація про маршрут публікується на сайті платформи і в телеграм-каналі.
- Користування самим сервісом безкоштовне, компанії витрачаються тільки на оренду залізничної техніки.
- Більшу частину вагонів навантажують на елеваторах Кернела, учасники доукомплектовують склад своїми вантажами.
- Склад формують як з вагонів УЗ, так і з власного вагонного парку Кернела.
Як аграрії і трейдери можуть взяти участь?
- Зареєструватися на платформі.
2. Подати заявку, в якій вказати точки навантаження зерна, назву культури, кількість потрібних вагонів і бажаний період навантаження.
- Учасники можуть доповнювати маршрут поїзда зупинками на зручних для них залізничних станціях.
- Кінцева ціна на перевезення формується після остаточного затвердження маршруту.
Читайте: Автоперевезення зернових у 2018-му зросло на 12%
На платформі зареєструвалися такі компанії, як Астарта, МХП, Агропросперіс, Суффле Агро та інші. Проте поки новими можливостями скористалися лише сам Кернел і Almeida Group.
Переваги
Вигідно аграріям і трейдерам, які везуть товар з невеликих елеваторів.
(Укрзалізниця віддає пріоритет великих об’єктам, на яких можна відразу завантажити рухомий склад з 54 вагонів. Зерносховищ з такою потужністю в Україні тільки 70 з майже 900.)
Ризики
Усі магістральні локомотиви перебувають у власності УЗ. Оскільки тяги в Україні бракує, то щоб орендувати локомотив, необхідно максимально завантажити поїзд.
Наприкінці минулого тижня було сформовано перший спільний потяг з 53 вагонів-зерновозів, який вирушив за новим маршрутом у порт «Чорноморськ». Усі вагони в ньому завантажили за 30 годин – на 18 годин швидше за норму. Планується, що склад курсуватиме залежно від заявок трейдерів.
Landlord раніше повідомляв про те, що Володимир Омелян запропонував революційну схему розподілення вантажних вагонів.