Компанія Risoil змогла успішно завершити всі необхідні процедури для запуску пірса в порту Чорноморськ, повідомила секретар Національної інвестиційної ради при президентові України, народний депутат Галина Янченко у Facebook.
Чекаємо на офіційне відкриття пірсу і початок обслуговування перших суден на ньому найближчим часом.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Двосторонній пірс, який збудував Risoil в Чорноморську створить близько 100 нових робочих місць на Одещині в порту та обслуговуючій інфраструктурі.
В цей проєкт швейцарський інвестор вклав 1,5 млрд грн, щоб перетворити Чорноморськ з мілкого порту в місце, де можуть на пірсі навантажуватись судна класу Panamax.
В компанії Risoil проінформували, що успішно протестували обладнання пірса одночасною обробкою суден Champion Pula і BC Lara. Був використаний один із передбачених проектом варіантів, коли з одного боку гідротехнічної споруди завантажується зернова культура, а з іншого — олія.
Фіналізація технічного та юридичного аспектів реалізації одного з найбільших інвестпроєктів у галузі за минулі роки дозволить вже незабаром заявити про його офіційний запуск, зазначили у пресслужбі.
Зауважимо, у березні технічна готовність двостороннього пірса Risoil, який компанія побудувала в порту Чорноморськ, досягла 100%. У компанії додали, що попереду введення пірса в експлуатацію. Але, як стало відомо, з цим виникли певні складнощі через претензії з боку правоохоронних органів.
Довідка. RISOIL — один з найбільших експортерів сирої олії та побічних продуктів переробки соняшнику з України. RISOIL за роки свого розвитку створила офіси та виробництво у низці країн Європейського Союзу, Україні та Грузії. Співвласник та генеральний директор представництва в Україні — Шота Хаджишвілі.
Морський торговельний порт Чорноморськ — міжнародний високомеханізований універсальний транспортний вузол, що спеціалізується на перевалці генеральних, наливних, насипних та навантажувальних вантажів. Через порт здійснюються міжнародні зв’язки України із майже 100 країнами світу.
Нагадаємо, в умовах нестабільної роботи “зернового коридору” та воєнної невизначеності агропромислова компанія Kernel взяла курс на переорієнтацію експорту на європейський ринок.
Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!