Новини / Логістика / Технології     04 грудня 2023 19:57

Норвезька Azane Fuel Solutions розроблятиме судно-бункерувальник аміаком з нульовим рівнем викидів

Зауважується, що проєкт судна передбачає систему обробки паливних вантажів та подачі аміачного палива

У Норвегії компанія Azane Fuel Solutions, що розробляє перший у світі термінал для бункерування суден аміаком, і компанія Amogy, котра спеціалізується на технологіях виробництва енергії з аміаку, підписали угоду про наміри.

В межах угоди заплановано дослідження технічних можливостей системи для вироблення енергії з аміаку на борту судна-бункерувальника, концепція якого розроблена компанією Azane, пише ЦТС.

Зауважується, що проєкт судна передбачає систему обробки паливних вантажів та подачі аміачного палива. Нині норвезька компанія шукає рішення, що дозволяють забезпечити екологічність операцій при бункеруванні аміаком.

Рішення Amogy щодо виробництва енергії з аміаку спрямоване на скорочення викидів CO2 у різних галузях, включаючи судноплавство.

Amogy та Azane мають намір надалі співпрацювати в рамках пілотного проекту зі створення бункерувальника з технологією виробництва енергії з аміаку. Компанії розраховують, що такі бункерувальники можуть розміститися в портах Гамбург, Роттердам, Антверпен та Сінгапур.

Нагадаємо, 17 серпня на китайській корабельні Yangzhou New Dayang Shipbuilding Company спустили на воду другий у світі контейнеровоз, що працює на метанолі.

MSC прийняв в експлуатацію ще один контейнеровоз місткістю 24116 TEU. Судно, яке отримало назву MSC Mariella, побудоване на китайській корабельні Yangzi Xinfu Shipyard, дочірній компанії Yangzijiang Shipbuilding Group.

Данський логістичний холдинг AP. Moller-Maersk прийняв в експлуатацію перший у світі контейнеровоз (місткість 2,1 тис. TEU), що працює на екологічно чистому метанолі.

A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.

Флот японської Mitsui OSK Lines (MOL) налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі до 2030 року.

Новини за темою:  Перша літня спека та місцеві дощі: якою буде погода в Україні 2 червня

Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.

Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.

Тайванський Evergreen став наступним великим контейнерним перевізником, який приєднався до зростаючого списку ліній, що інвестують у контейнеровози з двопаливними двигунами на метанолі.

На китайській корабельні COSCO Shipping Heavy Industry спущено на воду перший із двох електричних контейнеровозів місткістю 700 TEU.

Альянс покупців морських вантажних перевезень, до складу якого входять гігант електронної комерції Amazon і найбільший у світі роздрібний продавець меблів IKEA, запропонував судноплавним компаніям розмістити замовлення на перевезення 600 000 контейнерів протягом трирічного періоду на суднах, які забезпечують зниження викидів парникових газів на 90% у порівнянні з традиційним викопним паливом.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також