Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі, передає ЦТС.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Проєкт був розроблений шведською компанією Liquid Wind, що спеціалізується на е-пальному (екологічно чисте, вуглецево-нейтральне, вироблене за допомогою електроенергії).
Завод буде розташовано поруч із теплоелектростанцією Övik Energi Hörneborgsverket у місті Ерншельд.
Нині в портфелі замовлень або вже в експлуатації судноплавних компаній знаходиться понад 110 суден, що працюють на метанолі, тоді як наприкінці 2022 року їх було лише 80 одиниць.
Е-метанол з проєкту FlagshipONE вироблятиметься з використанням відновлюваної електроенергії та біогенного вуглекислого газу, уловленого на Hörneborgsverket. Виробництво е-метанолу розпочнеться у 2025 році, і на рік цього палива вироблятиметься 50 тис. тонн.
Введення проєкту в експлуатацію намічено у 2025 році.
Нагадаємо, до ТОВ”Оператор ГТСУ” звернулися 10 компаній з пропозицією будівництва 31-го біометанового заводу.
Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.
Данський логістичний гігант Maersk святкує запуск першого у світі екологічного контейнеровоза, що працює на метанолі. Судно, місткістю 2100 TEU, є першим із дев’ятнадцяти замовлених Maersk суден із нейтральним викидом вуглецю, яке працюватиме на екологічно чистому метанольному пальному.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!