Названо найбільшого європейського залізничного перевізника українського зерна

Австрійська OBB Rail Cargo Group (RCG), що входить до складу національного залізничного оператора OBB, у березні-грудні 2022 року транспортувала залізницею з України понад 1,2 млн т зерна.
Про це заявив CEO компанії Клеменс Ферст, повідомляє “Інтерфакс-Україна”.
“Наші чотири топ-напрями: Угорщина — 359,09 тис. т, Німеччина — 203,82 тис. т, Італія — 185,572 тис. т, Австрія — 66,385 тис. т”, — написав він у соцмережі.
Ферст уточнив, що через пункт пропуску в польському Дорохуську було поставлено 16,286 тис. т зерна до Австрії, через Чоп і далі через Словаччину — 203,82 тис. т до Німеччини, тоді як основні постачання здійснювалися через угорський пункт пропуску Захонь.
Серед інших пунктів призначення він зазначив також Чехію, Словаччину, Нідерланди, Швейцарію, а також Балкани.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Як йдеться у повідомленні на сайті RCG, компанія активно почала працювати у сфері транспортування зерна з України з березня.
“Ще рік тому ми навіть уявити не могли, що будемо так залучені до процесу транспортування продуктів з України. Це була нова територія і для нас, і для українських компаній також. Вони експортували великі обсяги і раніше, але тільки не залізницею”, — зазначає RCG.
За її даними, щомісячний обсяг перевезень зерна RCG з України залізницею збільшився до 100-150 тис. т, тоді як до березня він не перевищував 8-11 тис. т. На показник мільйон тонн залізничних перевезень зерна RCG вийшла у листопаді 2022 року та оцінює себе як найбільшого європейського перевізника цієї української продукції.
Довідка: RCG, згідно з її даними, — друга у сфері залізничних перевезень логістична компанія в Європі, надає послуги в 18 країнах, оперує 16 терміналами та 12 логістичними центрами. Виторг компанії в 2021 році становив 1,9 млрд євро, що на 10% більше, ніж у 2020 році, обсяг перевезення вантажів — 94,1 млн т. Дані за 2022 рік наразі відсутні.
Нагадаємо, в Україні цього тижня вартість залізничної та автомобільної логістики суттєво знизилася від 10% до 30% та має потенціал подальшого зниження до 50% відносно розцінок у пік попиту у 2022 році, а виробники притримують реалізацію на фоні здешевлення логістики.
Проєкт з будівництва тунелю на дні Балтійського моря для швидкісних поїздів між Фінляндією та Естонією знайшов інвестора з Китаю – Touchstone Capital Partners Ltd.
На острові Сицилія розпочали експлуатацію з пасажирами збудованого компанією Hitachi Rail для італійського національного оператора Trenitalia гібридного поїзда Blues, який демонстрували на виставці InnoTrans 2022.
Валерія Пепеля