Логістика

УЗ підвищила розрахункову швидкість для фітингових платформ ще в півтора раза до кінця зими

АТ “Укрзалізниця” підвищила до 190 км на добу розрахункову швидкість для перевезення фітингових платформ компанії в експортному сполученні у січні й лютому 2023 року, передає Rail.insider.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

З 1 січня по 28 лютого 2023 року розмір показника “Середня швидкість перевезення власного вагона Перевізника за одну добу (км/добу) Vср” для власних фітингових платформ Перевізника в експортному сполученні через сухопутні переходи (разом с портом Рені) у складі маршрутного або контейнерного поїзда встановлюється на рівні 190 км на добу”, — зазначили у повідомленні Філії “Центр транспортної логістики” “Укрзалізниці”.

Читайте також: Як уникнути проблеми з простоями навантажених зерновозів у черзі – експерт

Також з 1 січня змінено розмір фактичної ставки плати за використання 26 власних універсальних платформ “Укрзалізниці”, переданих в оперативне управління філії ЦТС “Ліски”. Решта ставок лишилися без змін.

Нагадаємо, правління АТ “Укрзалізниця” розглядає проєкт рішення щодо встановлення переліку особливих умов, які надають право компанії не нараховувати платежі за користування вагонами. Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

АТ “Укрзалізниця” оголосила додаткові торги на ЗРВ на грудень 2022 року без фіксації дати навантаження. Аукціони проведуть на відправлення зерна у зерновозах філії ЦТЛ на 11.12-31.12.2022 (21 доба), повідомили в пресслужбі УЗ.

Раніше асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” звернулась до голови правління АТ “Укрзалізниця” щодо перегляду фактичних ставок на користування вагонами та виставлення вагонів-зерновозів на аукціони.

Після чергових торгів на послуги використання вагонів-зерновозів “Укрзалізниці” ціна зросла майже у 10 разів.

Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.

Натомість у червні та липні “Агропросперіс” закупив 20 зерновозів TAD AGRO 55-3.

Попри всі заходи з покращення зернової логістики, весь об’єм зернових та олійних вивезти у бажані терміни не вдасться. Експорт буде розтягнений у часі, тому потрібно працювати над можливостями довгострокового зберігання продукції. По це заявив перший заступник міністра агрополітики Тарас Висоцький.

Анна Лиса

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку