Логістика

У 2022 році УЗ має намір реалізувати три проєкти щодо діджиталізації вантажних перевезень

АТ “Укрзалізниця” планує реалізувати три проєкти щодо діджиталізації вантажних перевезень у 2022 році. Про це йшлося в ході чергового засідання Експортного офісу при Укрзалізниці, повідомляє Rail.insider.

Найбільшим проєктом має стати оновлення системи планування перевезень АС “Месплан”.

“Щодо діджиталізації. Ми зараз отримали під це фінансування, – повідомив член правління УЗ В’ячеслав Єрьомін. – До кінця року ми хочемо реалізувати три великі програми. Перша – повністю поміняти “Месплан”, прибрати купу узгоджувальних моментів з нашого боку. Дати інший зручний, сучасний та зрозумілий інтерфейс”.

Другий проєкт, за словами представника УЗ, стосується створення електронного кабінету клієнта.

“Ми хочемо створити кабінет клієнта, де у вас буде багато можливостей. Це обмін листами та електронним документообігом, актами виконаних робіт, податковими накладними з урахуванням цифрових підписів, оформлення перевізного документа. Все це можна буде робити у кабінеті клієнта”, – розповів Єрьомін.

Третій кейс стосується осучаснення колцентру служби підтримки клієнтів.

“Ми закуповуємо програму для сучасного оснащення колцентру. Зараз це людина, яка обкладена масою інструкцій і книжок. Буде повністю сучасний колцентр з кращою швидкістю відповіді, з контролем зворотного зв’язку, з тим, щоби ви отримували своєчасні та якісні відповіді на запитання”, – пояснив представник УЗ.

Він також зауважив, що триває робота щодо створення офісу крупних клієнтів. Крім того, планується максимально автоматизувати процес планування.

Нагадаємо, Укрзалізниця продовжує поступово нарощувати обсяги вантажних перевезень. У серпні, за оперативними даними, перевезено майже 10,8 млн тонн вантажів, що на 5% більше показника липня.

Після чергових торгів на послуги використання вагонів-зерновозів “Укрзалізниці” ціна зросла майже у 10 разів.

Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.

Натомість у червні та липні “Агропросперіс” закупив 20 зерновозів TAD AGRO 55-3.

Попри всі заходи з покращення зернової логістики, весь об’єм зернових та олійних вивезти у бажані терміни не вдасться. Експорт буде розтягнений у часі, тому потрібно працювати над можливостями довгострокового зберігання продукції. По це заявив перший заступник міністра агрополітики Тарас Висоцький.

Анна Лиса

Схожі статті

Кнопка "Повернутися до початку