Укрзалізниця продовжує поступово нарощувати обсяги вантажних перевезень. У серпні, за оперативними даними, перевезено майже 10,8 млн тонн вантажів, що на 5% більше показника липня, повідомляє пресслужба УЗ.
“5% росту — це ніби й небагато, та ми боремось за кожну тонну вантажу. Ми постійно працюємо над тим, щоб збільшувати експортно-імпортний потенціал залізниці. Будуємо нові ділянки, відкриваємо нові стики з сусідніми країнами, збільшуємо пропускну спроможність західних переходів”, — зазначив голова правління АТ УЗ Олександр Камишін.
Суттєвий ріст спостерігається у перевезенні стратегічного вантажу — зерна (+42%), насамперед завдяки розблокуванню морських портів.
Також підросли і нафтопродукти (+3%), і будматеріали (+10%).
“Трохи “просіла” залізна руда (-7%) та чорні метали (-10%), та тут причина зрозуміла: на жаль, продовжується падіння виробництва сталі у світі. А ось зниження перевезення вугілля на 10% мене реально тривожить”, — резюмував він.
Найбільший ріст фіксується в експортних перевезеннях. У серпні перевезено майже 3,5 млн тонн вантажів, що на 14,7% більше показника минулого місяця. У внутрішньому сполученні перевезено 6,2 млн тонн вантажів, на імпорт — майже 599 тис. тонн.
Нагадаємо, у липні Укрзалізниця провела чергові аукціони з розподілу зерновозів, що прямуватимуть на експорт. Максимальна ставка на торгах сягнула 20,5 тис. грн/добу.
Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.
Натомість у червні та липні “Агропросперіс” закупив 20 зерновозів TAD AGRO 55-3.
Попри всі заходи з покращення зернової логістики, весь об’єм зернових та олійних вивезти у бажані терміни не вдасться. Експорт буде розтягнений у часі, тому потрібно працювати над можливостями довгострокового зберігання продукції. По це заявив перший заступник міністра агрополітики Тарас Висоцький.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!