Про це заявила Катерина Гадецька, старший юрист компанії Interlegal, повідомляє УЗА.
Сьогодні серед головних загроз для поставників у портах юристи виділяють:
- географічні особливості чорноморських флотів (наприклад, у Білгород-Дністровську низький автомобільний міст, тому під ним можуть проходити не всі судна – відповідно, варто враховувати розмір корабля);
- політичні умови (у Керченській затоці через конфлікт з РФ кораблі простоюють у черзі через що бізнес зазнає серйозних збитків);
- сезонні особливості (лід на річках, який не можуть подолати малогабаритні судна).
Читайте: Агрологістика 2019: як аграрію заощадити на перевезенні продукції
Аби вберегти бізнес від додаткових логістичних втрат юристи радять одразу страхувати вантаж. Також мати фахових юристів і обов’язково хеджувати ризики. Крім того, шукати альтернативних шляхів вирішення проблеми. Це зекономить час та гроші у випадку судових позовів.
Як раніше повідомляв Landlord, аеропорт «Біла Церква» у другому півріччі 2019 р. здійснюватиме до 15 комерційних вантажних рейсів у місяць. Це стане можливим після відкриття на цьому аеродромі міжнародного пункту пропуску через держкордон та залученню приватних логістичних бізнес-структур.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!