Новини / ВІДЕО / Думки     28 жовтня 2019 11:24

Як народився проєкт Я Берегиня

Напевно, ця ідея буквально літала в повітрі, адже за шість років роботи в аграрному бізнесі я зустріла так багато жінок, для яких сільське господарство — не просто робота, а джерело енергії та натхнення. Завдяки команді Landlord такий проєкт нарешті втілився у життя.

Проте головне — це наші неймовірні героїні, які вражають та надихають, якими захоплюєшся відразу та які одночасно випромінюють жіноче тепло й велику силу. Ми побували в гостях у чотирьох Берегинь, які відверто розповіли свої життєві історії.

Перша героїняЛіна Суслова, директор з виробництва підприємства «АГРО-ДІС». Сильна, амбітна, вольова жінка, яка не тільки вміло керує трактором, але є справжнім втіленням образу української берегині.

Христина Кудлик — друга героїня проєкту. Вона мріяла потрапити до числа щасливчиків, які працюватимуть у компанії «Західний Буг», і ій це вдалося. У дитинстві хотіла бути художником, але обрала сільське господарство.

Третя героїня — агроном Тетяна Щербина, господарство «Щорссільгоспсервіс».

Пані Тетяна має неймовірне почуття гумору. Та вона дуже серйозно ставиться до своєї справи. У дитинстві мріяла бути лікарем-хірургом, але її дорослий вибір пав на важливу професію — агроном.


І четверта героїняТамара Скорук, керівник господарства «Скорук А.В.».


В управлінні підприємством їй допомагають син та донька. Сімейна справа та команда в господарстві є рушієм її життя.

У житті кожного з нас є жінка, яка вплинула на наше життя й залишила у ньому свій відбиток. Це могла бути мати, сестра, подруга, вчителька, колега або керівниця. Якимось дивом жінки змінюють усе навколо себе завдяки своїй силі духу, енергійності та неймовірній жазі до життя.

Проєкт «Я Берегиня» не про те, що жінки заради кар’єри відмовляються від ролі матері та господині. Він, навпаки, про жінок, які прагнуть реалізувати себе і в сім’ї, і у професії.

Берегині сім’ї та бізнесу живуть і працюють поряд із нами. Тож давайте цінувати та підтримувати їх, адже все, що робить жінка, вона робить з душею і думкою про майбутнє.

Новини за темою:  Українська соняшникова олія втрачає ринок Китаю: експорт впав на 25%

Текст: Дар’я Модонова, менеджер з маркетингу, напрям «Гербіциди для польових культур», компанія «Сингента»

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також