Про це в ефірі Agro FM розповіла заступниця міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Інна Мєтєлєва.
Чи може звичайний фермер пробитися зі своєю продукцією за кордон? «Так!» – стверджує Інна Мєтєлєва, наголошуючи, що найбільше цьому сприяє участь у різноманітних заходах – форумах, виставках, презентаціях, оскільки на них з’їжджаються ті, хто безпосередньо може стати потенційним партнером.
Читайте: Галицькі кавуни: кейс фермера з Прикарпаття
Умови виходу на експортні ринки
Заступниця міністра назвала дві основні умови для виходу сільгоспвиробників на зовнішні ринки:
- треба працювати в легальній площині – це основний момент;
- необхідно дотримуватися стандартів.
Інна Мєтєлєва розповіла, що сьогодні у фермера, який розуміє, на який ринок він хоче зайти, є багато можливостей.
Проєкти для фермерів
Серед інструментів, які пропонує уряд, – проєкт «Агротрейд», за яким аграрії можуть звернутися й отримати повну підтримку щодо вимог ринку, очікувань споживачів, мит, усього супроводу, який необхідний для постачання продукції на експорт.
«Сьогодні, навіть тільки починаючи виробляти щось, можна безкоштовно отримувати повний цикл підтримки і вже розуміти з фокусом, куди ти йдеш», – відзначила заступниця міністра.
На рівні державного фонду підтримки фермерських господарств Мінекономіки розпочало реалізацію проєкту фермерського хабу. Взяти участь у ньому можуть усі, хто є фермерами, або бажають ними стати.
Проєкт передбачає 50 навчальних дистанційних курсів, а яких фермери можуть отримати знання за напрямами:
- технології,
- бізнес-планування,
- експортні ринки.
«Тобто, за повним спектром усіх необхідних знань, які сьогодні необхідні фермеру, щоб бути самодостатнім, самозабезпеченим і розуміти, як він працює і куди він рухається», – уточнила Інна Мєтєлєва.
Landlord раніше повідомляв про те, що програми державної підтримки у 2020 році будуть спрямовані насамперед на малих і середніх фермерів.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!