Google вирішила зупинити публікацію будь-якої політичної реклами у своїх південнокорейських сервісах перед прийдешніми парламентськими виборами, які відбудуться 10 квітня. Цю інформацію передає Yonhap.
Компанія оголосила про призупинення публікації політичної реклами на всіх своїх платформах, таких як YouTube, пошук Google і Google Play, під час виборчої кампанії у Південній Кореї.
Прийняте рішення має на меті запобігти можливому впливу на виборців від перебільшеної або однозначної політичної реклами перед голосуванням.
Google також планує розмістити посилання на своїй домашній сторінці, які будуть спрямовувати користувачів до достовірної інформації про процес голосування та реєстрацію виборців.
Крім того, компанія збирається продовжити надавати інформаційні панелі через результати пошуку на YouTube, щоб користувачі могли звертатися до надійних джерел для отримання додаткової інформації про вибори.
Нагадаємо, компанія Google заборонила чат-боту Gemini зі штучним інтелектом відповідати на питання щодо глобальних виборів, які заплановані на 2024 рік, інформує агентство Forbes. Фірма, що входить до корпорації Alphabet, сподівається запобігти можливим помилкам у впровадженні технології.
Компанія Nestlé тестує роботи-кіоски для приготування гарячої піци DiGiorno з тонким тістом у гуртожитках коледжів та аеропортах. Харчовий гігант реалізує проєкт спільно з великою швейцарською компанією CPG, яка розробила автоматизованого робота.
В Австралії планують розпочати селекцію сортів суниці садової, призначених для збору роботами. Очікується, що роботи з селекції триватимуть 4 роки й потребуватимуть фінансування щонайменше $11,5 млн.
Ізраїльський стартап MetoMotion зазначає, що безпілотна машина скорочує витрати на збирання врожаю на 50%; стартап прагне зібрати 8 мільйонів доларів для розширення виробництва. Компанія розробила першого робота зі штучним інтелектом для збору помідорів, який може скоротити потреби у робочій силі під час збирання врожаю приблизно на 90% та знизити виробничі витрати приблизно на 50%.
Чарівний маленький італійський фермерський робот має потужний радіоактивний удар — ICARO X4 компанії Maschio Gaspardo, допомагає знаменитим виноградникам країни боротися зі шкідливими грибками та пліснявою, опромінюючи його ультрафіолетовим випромінюванням, інформує Elektrek.
Минулими роками впровадження інновацій у сільське господарство дало змогу коригувати способи обробки культур та інші процеси. Фермерові навіть не потрібно мати досвід, щоб використовувати технології та побачити, як вини змінюють відповідну діяльність, роблять її вигіднішою, ефективнішою, безпечнішою та простішою.
Український Smart Oasis Farm вже успішно представив свою “розумну ферму” у Кувейті.
Американська компанія Vertical Harvest планує розширювати свою концепцію інноваційних вертикальних теплиць у Чикаго.
Маргарита Юзяк
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!