Миколаївські фахівці “Суднобудівно-судноремонтного заводу “Нібулон” будуватимуть флот для українських прикордонників у Франції, передає пресслужба компанії. Під час війни миколаївські суднобудівельники продовжують виконувати міжурядову угоду між Францією та Україною, підписану у 2019 році.
Згідно з домовленістю підприємство мало виготовити п’ять катерів для потреб Державної прикордонної служби України на своїх потужностях у Миколаєві. Початок робіт був запланований на лютий 2022 року. Проте у зв’язку з повномасштабним вторгненням рф на територію України партнерам довелося шукати альтернативне рішення, щоб продовжити виконання угоди.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Сторони домовилися перенести виробництво у Францію з обов’язковим залученням українських корабелів. Відповідно вже на початку червня 23 фахівці, зокрема трубомонтажники, складальники корпусів, механіки, зварювальники, працівники з технічної підтримки, вирушили до Франції, де продовжать виконання міжурядової угоди на потужностях суднобудівної компанії ОСЕА.
Корабелів буде задіяно в будівництві катерів з нуля – від початку складання палуби до пусконалагоджувальних робіт. Отримана експертиза дозволить надалі здійснювати технічне обслуговування флоту в Україні силами наших спеціалістів. Завдяки цьому можна підтримувати судна в належному стані та зменшити сукупну вартість володіння флотом, яка в середньому на 70% складається з витрат на обслуговування.
Зараз в умовах війни велика частка вітчизняних виробництв вимушена припинити діяльність. Ми вдячні уряду за те, що забезпечує наших суднобудівельників роботою, будує флот та зберігає Україну в статусі морської держави, – зазначає Богдан Музика, директор заводу. – Досвід, який корабели отримують зараз у процесі виконання цього замовлення, говорить про те, що нас не зламати. Українські суднобудівники можуть будувати флот де завгодно, у будь-якій точці світу. Ми маємо всі необхідні знання, навички і наснагу, щоб виконати завдання держави.
Довідка. Міжурядова угода між Францією та Україною є складовою проєкту посилення системи морської безпеки та охорони України, підтриманої Кабінетом Міністрів. Угода передбачає кредитування урядом Франції та європейськими банками будівництва французьких катерів на суму 136,5 млн євро. Усього Державна прикордонна служба мала отримати 20 патрульних кораблів. Перші три з них уже спущено на воду. П’ять запланованих до реалізації українськими фахівцями мають намір побудувати вже до жовтня 2024 року.
Нагадаємо, “Нібулон” і “Агрофьюжн” отримають кредити від Данського інвестиційного фонду.
Елеваторний напрям компанії “Нібулон” впроваджує нову систему контролю за підготовкою технічної бази підприємства. Відтепер у компанії діятиме внутрішня комісія. В її складі – представники філій, центрального офісу, пожежної безпеки, технічного департаменту та відділу якості. Це забезпечить комплексний підхід до оцінки технічної бази підприємства та ефективний контроль над усіма необхідними аспектами.
У компанії “Нібулон” прозвітували про результати весняної посівної та поділилися планами на найближчий період.
До повномасштабного вторгнення “Нібулон” був лідером річкових перевезень аграрної продукції в Україні. Компанія системно нарощувала власний флот та будувала річкові термінали на Дніпрі та Південному Бузі. Велика війна заблокувала роботу на внутрішніх водних шляхах. Та навіть за таких умов компанія знайшла можливості поновити роботу свого флоту і терміналів.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!