Перевізники вказують, що виїхати з України неможливо. За словами польських підприємців, створену українцями електронну чергу використовували для пропуску фур олігархів. Через чергу на автомобільному пункті пропуску «Ягодин-Дорогуськ» польські перевізники збираються блокувати перехід. Про це повідомляє польське видання Rzeczpospolita.
Натомість електронна черга не працюватиме до 24 грудня.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Перевізники підрахували, що на добу з України повертається лише 100 автомобілів, тоді як, на їхню думку, має бути щонайменше в 6 разів більше. За їхніми оцінками, через Зосін, термінал, відкритий для повернення порожніх вантажівок, проїжджає 3 машини на годину, тоді як реєстрація порожньої вантажівки займає 5 хвилин . Водіям також набридли такі умови без ванної та туалету, вони погрожують роботодавцям звільненням.
Підприємці стурбовані тим, що українці захоплюють їхній транспортний ринок. – Заїжджають із зерном до Польщі, вивантажують на кордоні, везуть на захід, а звідти собі. У них паливо дешевше, їм, на відміну від нас, ніде не потрібні дозволи і на все є безплатним, – описує один із польських перевізників.
Дійшло до того, що кілька підприємців мають намір відкрити транспортні компанії в Україні та скористатися свободою, наданою українським компаніям Єврокомісією.
Нагадаємо, мер Львова Андрій Садовий зазначив, що ситуація із чергами вантажівок на українсько-польському кордоні ускладнилась перед святами, низка вантажівок розтяглася на 30 км, йдеться у дописі на Facebook.
За домовленістю з польською стороною з 9 вересня через пункт пропуску “Устилуг-Зосін” розпочали пропускати порожні вантажні транспортні засоби на виїзд з України.
Попри деблокаду українських портів, експорт українського зерна продовжують здійснювати вантажівки. Як результат, великі черги на кордоні показали необхідність у додаткових пунктах пропуску.
На державному кордоні з країнами-членами ЄС, а особливо – на польській ділянці, відмічається суттєве накопичення черг автотранспортних засобів в обох напрямках.
Українські аграрні асоціації попросили президента Польщі Анджея Дуду розглянути можливість будівництва залізничної лінії з шириною колії 1520 мм, яка б з’єднала Україну з портами у Гданську та Клайпеді. Це могло б суттєво диверсифікувати логістичні ланцюги та збільшити експортні потужності.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!