The Drinkable Company, новий американський бренд від двох ветеранів індустрії напоїв Марка Махоні та Лі Броуді, запропонувала споживачам чай та каву з канабісом, безалкогольне пиво, а також низькокалорійні газовані напої з вмістом канабідіолу, пише newfood.
Марк Махоні, досвідчений інвестор з 35-річним досвідом у сегменті “хаотичного стартап-світу напоїв” розповідає, що перш ніж запустити відразу кілька брендів на висхідний ринок розміром у $426 млн, вони найняли аналітиків. Після того, як ті зробили дамп даних, виявилось, що сегмент напоїв із канабісом матиме неабиякий потенціал у наступні 5 років.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Для цього The Drinkable Company вивела на ринок відразу три бренди – чай Tiger Tea, каву Zenith Cold Brew та напої Swivel Handcrafted soda.
Чай з канабісом виготовлений зі свіжозавареного справжнього зеленого чаю, злегка підсолоджений. Він є у двох варіантах – з полуницею і гібіскусом. Напій освіжаючий та багатий антиоксидантами.
Zenith Cold Brew Coffee – це ретельно зварена, з насиченим смаком і нульовою калорійністю кава. Разом з доданим ТГК від її споживання можна підбадьоритися вранці або підзарядитися вдень.
Напої Swivel Cannabis Infused Craft Soda “створені для споживачів, які готові змінити ситуацію в будь-якому соціальному середовищі, не відчуваючи наслідків похмілля”. Напій доступний у чотирьох варіантах. Це – кола, дієтична кола, безалкогольне апельсинове пиво та кореневе пиво (рутбір).
Усі напої містять 5 мг ТГК на 12 унцій банки – це законна межа для дозування рекреаційного продукту канабісу.
Виробник застерігає новачків спочатку спробувати ½ напою, а потім почекати 15-30 хвилин, щоб побачити ефект, адже кожен організм має різну толерантність.
Нагадаємо, Drinkable Company, новий американський бренд від двох ветеранів індустрії напоїв Марка Махоні та Лі Броуді, надав каві, чаю та газованій воді особливого кайфу завдяки канабісу.
Нагадаємо, компанія Vivi Kola (створена у 1938 році) заявила, що завдяки інструментам штучного інтелекту, їй вдалося розробити рецепт нового веганського газованого напою усього за два дні.
McCormick & Company спільно з Mars розробляють популярні цукерки Skittles зі смаком гірчиці.
Американська харчова технологічна компанія Motif FoodWorks випустила свій перший продукт, орієнтований на споживача, — гамбургери на рослинній основі Motif BeefWorks.
З листопада компанія GG (GG plant-based food products) вела на ринок рослинну альтернативу кальмарам.
Управління з контролю за якістю харчових продуктів і медикаментів США (FDA) завершило першу передпродажну консультацію щодо харчових продуктів для людей, виготовлених із культивованих клітин тварин.
Найбільша у світі меблева компанія IKEA виготовлятиме фрикадельки з “м’яса” рослин, пише Forbes. Рівень викидів парникових газів під час їх виготовлення складе лише 4% від обсягу викидів, що з’являються при приготуванні справжнього м’яса. До складу рослинного делікатесу увійде гороховий протеїн, овес, яблука та картопля. У компанії обіцяють, що веганські фрикадельки виглядатимуть як м’ясо та матимуть ідентичний смак.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!