Американський імпортер меблів OJ Commerce (OJC) подав скаргу до Федеральної морської комісії США (FMC), звинувативши Maersk у завищенні фрахтових ставок, змові та порушенні контрактних зобов’язань.
Повідомляється, що Maersk підняв ставки, скориставшись глобальною кризою, щоб якнайбільше отримати грошей від вантажовідправників, повідомляє “Порти України”.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
“Цього можна було досягти, бо картель із трьох альянсів править океаном. Їхнє домінування багато в чому засноване на федеральному антимонопольному імунітеті, наданому Законом про судноплавство. Maersk отримав історичні прибутки, тоді як споживачі та вантажовідправники страждають від найвищої за останні 40 років інфляції”, — ідеться у скарзі.
OJC стверджує, що Maersk не виконав свій контракт, і компанія змушена сама шукати ходи та виходи на надзвичайно дорогому спотовому ринку.
Серед інших перевізників, змушених цього року найняти юристів для розглядів у FMC, — CMA CGM, Hapag-Lloyd, HMM, MSC, ONE, Wan Hai, Yang Ming та ZIM.
Коментуючи скарги до FMC, віце-президент консалтингової компанії Sea-Intelligence Бьорн Ванг Йенсен застеріг від поспішних висновків.
“Потрібно обережніше судити про інформацію, яку сторони вирішили розкрити у пресі. Без знання деталей контрактів та історії доставок відправників вантажу робити висновки безвідповідально і небезпечно”, — пояяснив він.
Читайте також: Найбільша у світі контейнерна компанія Maersk припиняє діяльність у росії
У червні президент США Джо Байден звинуватив морських перевізників у зростанні інфляції. На його думку, лінії відповідали за підвищення вартості транспортування товарів, що, своєю чергою, призвело до інфляції.
У 2021 році до FMC подали скарги кілька американських компаній-імпортерів, звинувативши найбільші світові контейнерні лінії у порушенні контрактних зобов’язань щодо перевезення імпорту з Азії.
Довідка. A.P. Moller-Maersk — інтегрований транспортно-логістичний холдинг, до складу якого входять найбільша судноплавна лінія світу, оператор контейнерних терміналів, компанії логістичного та виробничого секторів. Корпорація представлена у 130 країнах. Штат — близько 90 тис. співробітників.
Нагадаємо, данська транспортно-логістична група A.P. Moeller-Maersk AS у третьому кварталі 2022 року зафіксувала рекордний прибуток і продемонструвала зростання фінрезультату шістнадцятий квартал поспіль.
Данська логістична компанія Maersk завершила останню вантажну операцію на росії і оголосила про повний вихід з ринків рф та білорусі.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!