Про історію і завдання форуму
Форум «Елеватор» проводитиметься вже вдруге. Як виникла ідея організації івенту такого формату? Які завдання ви ставили минулого року і наскільки їх вдалося реалізувати?
Усе починалося з освітніх семінарів, яких у період різкого зростання потужностей, на нашу думку, ринок потребував найбільше. На початковому етапі нашою метою було допомогти аграріям розібратися з безліччю пропозицій, що присутні на ринку, їх технічними особливостями та умовами реалізації. Фактично первинною метою івентів подібного формату було сприяння аграріям у грамотному і раціональному інвестуванні в нові елеваторні потужності. Надалі, після розвитку і трансформації ринку елеваторних і логістичних послуг у нашій країні, виникла потреба в івенті більш високого формату, оскільки проблеми галузі та шляхи їх вирішення стали більш глобальними та інтегрованими в суміжні сегменти як аграрного ринку, так і загальнонаціональної стратегії розвитку.
Яке основне завдання, на ваш погляд, вирішує форум? У чому його привабливість для аграрного ринку?
Основним завданням, на нашу думку, є підвищення рівня комунікацій серед усіх учасників ринку, оскільки наразі неможливо розглядати елеваторну галузь окремо від контексту розвитку як аграрного сектора країни, так і логістичного.
Найбільш наочним прикладом, що підтверджує такі міркування, є вся діяльність «Укрзалізниці», яку ми спостерігаємо протягом останнього року. Бізнес розуміє, що компанія в першу чергу керується метою отримання прибутку. Однак, коли ці кроки жорстко суперечать інтересам інших учасників ринку, це дестабілізує ситуацію й вимагає глибоких і всебічних комунікацій для її усунення.
Про програму форуму «Елеватор–2020»
Яка основна ідея форуму закладалася цього року?
Головна ідея — в ході дискусій і суперечок між представниками влади, власниками і менеджерами елеваторів, а також споживачами їхніх послуг знайти формулу взаємовідносин у галузі, мінімізувати всі поточні ризики і визначити шляхи найбільш успішного розвитку виходячи з нових життєвих реалій.
Які основні тренди елеваторного бізнесу цього року ви вже можете назвати і чим вони відрізняються від картини минулого року?
Трансформація бізнесмоделей, фактично удосконалення суті та форми, а не банальне розширення потужностей.
Читайте: Рейтинг регіонів України за потужністю елеваторних комплексів
Про перспективи
Який зворотний зв’язок від учасників минулорічної конференції був отриманий? Які основні побажання надійшли, як вони були інтегровані у програму цього року?
Ми традиційно проводимо опитування серед учасників, як безпосередньо під час конференції, так і в період затвердження програми на майбутню. Побажання озвучуються дуже різні, від технічних аспектів і локації до формату і тем доповідей. Цей форум не є винятком, тому питання, які порушені під час його проведення, запрошені спікери і формат дискусій якраз і є наслідком побажання учасників ринку і квінтесенцією питань, що їх хвилюють найбільше.
Чи є зростання інтересу до заходу в порівнянні з минулим роком?
Інтерес істотно зріс, оскільки на ринку настають глобальні зміни, наприклад багато учасників хотіли б зрозуміти, як трансформується галузь в умовах запуску ринку землі.
Людей цікавить, які кроки плануються з боку влади, чого чекати від найближчих конкурентів і на які зміни правил гри готові піти контрагенти та потенційні клієнти.
До речі, на вашу думку, які зміни в елеваторному бізнесі відбудуться, або вже відбуваються, у результаті відкриття ринку землі у 2020 році? Як відбилася на ринку зміна зернової логістики, проведена «Укрзалізницею»?
Це дуже важливі аспекти, які безпосередньо впливають як на розвиток галузі в цілому, так і на кожного учасника ринку окремо, тому усім їм буде приділено всеосяжну увагу. Наприклад, питання логістики винесені в окрему панель.
Що ж стосується ринку землі, то для повного розуміння його наслідків для початку необхідно мати чітке уявлення, як саме, в якому форматі та на яких умовах він буде реалізований.
Текст: Андрій Петров
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!