Нові жорсткі санкції щодо постачань російської нафти, які набувають чинності 5 грудня, ймовірно, піднімуть і без того високі фрахтові ставки на танкери, оскільки покупці намагаються замінити вантажі й змушені використовувати довші маршрути, повідомляє Reuters.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Відповідно до восьмого пакета санкцій щодо рф у відповідь на її вторгнення в Україну, яке почалося в лютому, Європейський Союз обмежить постачання російської нафти з 5 грудня, а російських нафтопродуктів — із 5 лютого. Ці заходи, спрямовані на те, щоб позбавити москву доходів, які могли б фінансувати її дії в Україні, змусять одного з провідних світових виробників і експортерів нафти шукати альтернативних покупців за кордоном.
“З появою нових санкцій ми очікуємо, що російська нафта продовжуватиме переміщуватись. Але тепер країни-імпортери матимуть не короткі відстані, а далекі. Європі, яка раніше імпортувала 1 млн барелів на день, потрібно буде отримати обсяги, наприклад, з Близького Сходу, що, своєю чергою, призведе до збільшення попиту” — прогнозує виконавчий директор Maersk Tankers Крістіан М. Інгерслев.
Минулими тижнями ставки на вантажні перевезення досягли рекордно високих значень, і аналітики очікують, що вони залишаться підтримуваними як для танкерів, що перевозять нафту, так і для нафтопродуктів, потенційно спричиняючи інфляцію, яка досягла максимумів за кілька десятиліть. Інгерслев зазначив, що ці умови спонукали власників суден з інших сегментів, таких як суховантажні вантажі, інвестувати в танкерні активи.
Читайте також: Фрахт суден у Чорному морі продовжить дорожчати після розблокування українських портів — аналітики
План G7, призначений як доповнення до ембарго ЄС, дозволить постачальникам транспортних послуг, таким як страховики, сприяти експорту російської нафти, але лише за вимушено низькими цінами. Це також має набути чинності 5 грудня.
Сервісна компанія Maersk Tankers управляє приблизно 170 суднами. Дочірня компанія Maersk Product Tankers володіє 52 суднами, що транспортують енергетичні продукти по всьому світу.
Нагадаємо, вартість танкерів зростає слідом за цінами на сировину. Як свідчать дані Gibson Shipbrokers, значне зростання вартості демонструють танкери типу VLCC і Suezmax, водночас спостерігається значна розбіжність між зростанням цін на нові судна і судна, що були у використанні.
Країни Балтії та Фінляндія об’єднають ракетні системи берегової охорони, аби зробити Балтійське море внутрішнім морем НАТО та закрити його від рф.
Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.
15 червня до порту Баку прибув перший контейнерний поїзд, відправлений з китайського міста Ченду по Транскаспійському міжнародному транспортному маршруту в Європу.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!