Бункерувальна галузь зазнає зменшення прибутків унаслідок переходу до моделі “витрати плюс”. Нині судновласники приділяють більше уваги екологічно чистому паливу, ніж будь-коли раніше; такий стан речей фундаментально змінить ринкові відносини, пише usm.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
“У майбутньому ми маємо встановити базову ціну на товар, а витрати на інфраструктуру та логістику покривати повною ціною контракту, що дасть новому постачальнику альтернативного палива та їхнім інвесторам розумну віддачу”, — заявив директор BLUE Insight Адріан Толсон.
За його словами, ЗПГ як бункерне пальне на деякий час залишиться актуальним, оскільки численні судновласники встановлюють двигуни на подвійному паливі, а це вже значно знижує викиди CO2. Наразі ЗПГ потенційно може становити 10% паливної суміші суден до 2030 року.
Судновласникам доводиться приймати важливі рішення щодо вибору енергії для майбутнього будівництва нових суден, і це можна зробити лише за підтримки фрахтувальника або вантажовідправника. Трампові та зафрахтовані судна відходять у минуле, оскільки власники шукатимуть довгострокові контракти на перевезення.
Нагадаємо, A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk
Данська логістична компанія Maersk завершила останню вантажну операцію на росії і оголосила про повний вихід з ринків рф та білорусі.
Цьогоріч вартість фрахту плавучих регазифікаційних установок (FSRU) у Європі різко зросла. Ставки фрахту FSRU зросли через дефіцит суден та високий попит на зріджений газ.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!