Про це Валерій Ткачов написав на свій сторінці в соціальній мережі Facebook.
“Дістали ці “договорняки”. Тим більше, що в цьому “фарсі” бере участь заступник міністра Тарас Висоцький, який курирує аграрний сектор і який має захищати інтереси аграріїв”, – написав Валерій Ткачов, реагуючи на селекторну нараду, проведену під головуванням Тараса Висоцького.
Валерій Ткачов переконаний: проблему так званих малодіяльних станцій Укрзалізниця здатна вирішити, просто перерозподіливши трафік та свої обмежені ресурси на перевезення зерна.
Адже зерно становить лише 12% від усіх вантажів УЗ, зауважує експерт. Перерозподіливши збиткові для себе вантажі, Укрзалізниця спроможна вирішити проблему аграрного ринку.
Читайте: Зміна очільника УЗ не приведе до кардинальних змін у компанії – Валерій Ткачов
На думку експерта, закриття малих станцій аж ніяк не сприятиме кардинальному скороченню видатків залізничного монополіста. Бо навіть після закриття вантажних станцій Укрзалізниця вимушена буде підтримувати та ремонтувати залізничну інфраструктуру. Тобто ефект економічний від закриття станцій буде незначним. Зате скорочення та безробіття боляче вдарить по регіонах, додає Валерій Ткачов.
Експерт переконаний: ідею із запровадженням “маршрутизації” відвантажень зерна проштовхнули кілька великих зернотрейдерів, які, таким чином, руками УЗ позбулися конкурентів – середніх та малих елеваторів.
Landlord раніше повідомляв, що Укрзалізниця обіцяє вивести 53 станції з переліку малодіяльних, якщо бізнес та місцеві громади погодяться компенсувати частину збитків.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!