Гонконзька контейнерна судноплавна компанія Orient Overseas Container Line Ltd. (OOCL) прийняла в експлуатацію третій мегаконтейнеровоз місткістю 24 188 TEU, передає ЦТС.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Контейнеровоз має назву OOCL Turkiye. Це вже третій 24-тисячник із 12 суден, замовлених у 2020 році на китайських корабельнях Nantong COSCO KHI Ship Engineering (NACKS) та Dalian COSCO KHI Ship Engineering (DACKS).
OOCL Turkiye, як і його sistership OOCL Spain і OOCL Piraeus буде задіяний на трейді Азія-Європа на сервісі LL3 з тривалістю кругорейсу 84 дні.
Перший 24-тисячник – OOCL Spain – був переданий перевізнику в лютому 2023 року.
До цього найбільшим за місткістю у світі контейнеровозом зі спущених на воду вважався MSC Tessa. Так, з місткістю у 24 116 TEU він на 112 TEU випереджав попереднього рекордсмена – Ever Alot. Отже, OOCL Spain зі своїми 24 188 TEU став одним є найбільших контейнерних суден у світі.
Довідка. Orient Overseas Container Line, широко відома як OOCL, є компанією з контейнерних перевезень і логістичних послуг зі штаб-квартирою в Гонконзі. Компанія зареєстрована в Гонконзі як Orient Overseas Container Line Limited і окремо зареєстрована як Orient Overseas Container Line Inc. у Ліберії.
Нагадаємо, Ocean Network Express (ONE) прийняв в експлуатацію контейнеровоз місткістю 24 136 TEU. Як повідомили в компанії, судно отримало назву ONE Innovation.
Нідерландський мультимодальний оператор Samskip підписав угоду із земляком, постачальником біопалива GoodFuels, щодо забезпечення “зеленим” пальним чотирьох своїх контейнеровозів. Samskip збільшила використання біопалива в морських перевезеннях.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk
Данська логістична компанія Maersk завершила останню вантажну операцію на росії і оголосила про повний вихід з ринків рф та білорусі.
Цьогоріч вартість фрахту плавучих регазифікаційних установок (FSRU) у Європі різко зросла. Ставки фрахту FSRU зросли через дефіцит суден та високий попит на зріджений газ.
Найбільший контейнерний порт Німеччини та один з найбільших європейських портів Гамбург знайшов новий спосіб подолання заторів, скорочення часу очікування і зниження викидів, що виникають під час перевантаження контейнерів у величезному портовому комплексі.
Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!