Новини / Технології     11 листопада 2019 12:43

Виходити на ринок США: українським бджолярам показали шлях до максимального прибутку

Для того щоб українські бджолярі могли отримати максимальний прибуток, слід експортувати мед як готову продукцію з доданою вартістю (перероблену та розфасовану), і такий шлях може забезпечити лише кооперація. В Україні розроблено план дій щодо виходу вітчизняного меду на ринок США.

Про це повідомляє Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва.

Частка українського меду на світовому ринку меду сьогодні зменшується. У результаті жорсткої конкуренції вітчизняні бджолярі залишаються без збуту продукції.

Читайте: 12 тонн з гектара: чому вигідно вирощувати спаржу

Час об’єднатися для створення власного ринку – закликав українських пасічників керівник проєкту UA Global Ukraine Денис Бакаєв під час конференції «Сучасне бджільництво – 2019», яка пройшла в суботу, 9 жовтня, у Мелітополі.

«Лише кооперація дозволить пасічнику стати частиною системи від бджоли до прилавку та контролювати весь процес від збору меду до продажу його кінцевому споживачеві», – наголосив Денис Бакаєв.

За словами експерта, одним із найперспективніших напрямків для експорту українського меду як готової продукції з доданою вартістю (переробленої та розфасованої), є ринок США. Проєктом UA Global Ukraine вже розроблено детальний план дій щодо виходу українського меду на американський ринок.

Денис Бакаєв закликав пасічників, переробників та експортерів меду об’єднуватися, щоб разом отримати максимальний прибуток.

UA Global inc. (Сполучені Штати Америки) як компанія спеціально була зареєстрована у формі акціонерного товариства, і сьогодні компанія готова почати збір та обробку заявок на членство в акціонерному товаристві.

Компанія UA Global inc. також запросила всіх зацікавлених – насамперед, звичайно ж, пасічників України, приватні та державні компанії для участі в проєкті.

Як реквізити компанія залишила веб-сторінку в інтернет мережі – http://uaglobalinc.com/, а також адресу електронної пошти ([email protected]) для отримання заявок на членство у товаристві від усіх охочих,  а також для пропозицій, доповнень і зауважень.

Landlord раніше повідомляв про «Медових братів» – сімейний бренд меду, який заснували Юрій Янішин, Євген Янішин та Дмитро Кушнір. Підприємці приділяють значну увагу не лише якості, а й просуванню продукції. Талановитий маркетинг компанії винагороджується гарними продажами.

Новини за темою:  Імпорт мороженої риби впав на 21%: чому українці їдять менше риби та що буде з цінами
Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також