
28 листопада з Лондону до Нью-Йорка вилетить перший літак компанії Virgin Atlantic, що використає виключно екологічно чисте пальне для трансатлантичного польоту. Літак на 88% заправлений відходами з олії, а на 12% — відходами з кукурудзи, пише BBC.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Чисте авіаційне пальне (SAF) виготовляють з різної сировини, зокрема з зернових культур, побутових відходів та кулінарної олії.
Політ через Атлантику триватиме понад вісім годин. Літак вилетить з Лондону о 13:30 за київським часом, для рейсу використають понад 50 тонн пального.
На авіацію припадає до 3% світових викидів вуглецю. Пальне SAF є ключем до скорочення цих викидів, одначе, воно виготовляється в недостатніх обсягах через високу вартість. Європейські авіакомпанії заявили, що хочуть використовувати 10% SAF до 2030 року, а мета галузі — скоротити викиди вуглецю до нуля до 2050 року.
В авіаційній галузі сподіваються, що трансатлантичний рейс Virgin Atlantic приверне увагу країн до необхідності зробити екологічно чисте пальне доступнішим.
Зауважимо шведський регіональний авіаперевізник Vastflyg претендує на звання першої авіакомпанії у світі, яка використовує виключно екологічно чисте пальне на всіх своїх рейсах.
Нагадаємо, маневрові теплотяги в морському порту німецького міста Бремерхафен переведені з дизельного на біопаливо, що отримується з гідроочищених олій (HVO).
Найбільша судноплавна компанія Японії Mitsui O.S.K. Lines (MOL) завершила експериментальний рейс, під час якого як бункерне паливо використовувався біометанол.
Equilon Enterprises LLC (Shell) та сільськогосподарська компанія S&W Seed Company підписали угоду про створення спільного підприємства (СП) з метою розробки нової генетики рослин покривних олійних культур як сировини для біопального. Cпільне підприємство під назвою Vision Bioenergy Oilseeds LLC буде спільною власністю Shell і S&W.
Німецька енергетична компанія Uniper анонсувала створення термінала для біопалива у Вільгельмсхафені.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk
Цьогоріч вартість фрахту плавучих регазифікаційних установок (FSRU) у Європі різко зросла. Ставки фрахту FSRU зросли через дефіцит суден та високий попит на зріджений газ.
ПрАТ “Укргідроенерго” планує у вересні поточного року підписати контракт із німецькими компаніями Andritz Hydro та MAN Energy Solutions на постачання електролізера потужністю 1 МВт для виробництва водню.
Анна Лиса