Відсутність інфраструктури зберігання і досвіду виробництва часнику заважають Україні вийти на світовий ринок. Про це заявила голова СОК «Український часниковий кооператив «УкрАП» Анна Морозова під час свого виступу на третій національній конференції «Мільйон із гектара -2018», передає на своєму сайті «Інфо- Шувар».
Згідно з повідомленням, в Україні можно досягти професіоналізму, якщо засаджувати часником від 3 га до 10 га., бо на проектах з більшими та меншими ділянками важко відпрацьовувати всі елементи технології виробництва продукту.
«Середні витрати на 1 га часнику не залежно від розміру проекту становлять приблизно 232 тис. гривень. На мінімальну планову маржу у 8% можна розраховувати лише за умов врожайності не менше, ніж 10 тонн з гектару, за таких умов собівартість вашого часнику складатиме 23 гривень за кілограм. В минулому сезоні, через недостатній досвід наші виробники отримували максимум 6 т/га, тобто собівартість їх продукції становила майже 39 гривень. Звичайно, в розпал сезону, коли ціни знижувались до 25 гривень за кілограм ні про який заробіток не йшлось. А через відсутність необхідної інфраструктури, майже всі продавали часник саме влітку, коли ціни були мінімальні» – розповіла Анна Морозова.
Також у повідомленні йдеться про те, що головним конкурентом України у виробництві часнику є Китай, де навчилися вирощувати продукт, що відповідає вимогам країн ЄС та Америки.
«Головною перевагою Китаю є низька собівартість часнику, яку китайські фермери отримують тільки за рахунок високої продуктивності їх ділянок. При цьому, майже 90% всього часнику вони вирощують з використанням ручної посадки та збирання. Україна такого задоволення дозволити собі не може, тому питання максимальної механізації виробничих процесів в нашій країні стоїть досить гостро», – зазначила пані Морозова.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!