Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Зокрема, УДП інвестувало у створення власної перевалки зернових. Керівництво також домовилося з румунськими партнерами — групою компаній TTS — про швидшу та ефективну схему перевалки у порту Констанца.
“Дунайський зерновий шлях” передбачає доставку аграрної продукції баржами з річкового порту на Дунаї одразу на морське судно великого тоннажу на рейді порту в Румунії. Увесь логістичний ланцюжок здійснюється і контролюється УДП.
Внаслідок швидшого процесу завантаження і розвантаження середній час обороту каравану скоротиться приблизно на 30%. Власникам вантажу вже не доведеться зазнавати фінансових втрат внаслідок тривалих очікувань в черзі біля терміналу.
Важлива складова проєкту — оснащення суден системами онлайн контролю, відеоспостереження та збільшення кількості судноводіїв в екіпажі. Це значно підвищує ефективність роботи флоту. За прогнозами УДП, у майбутньому баржевий караван зможе здійснювати до двох рейсів на місяць.
На другому етапі реалізації проєкту передбачається будівництво нових барж, адже пароплавство фактично вичерпало можливість збільшення тоннажу. Крім того, вже найближчим часом починається модернізація тяги — капітальний ремонт самохідного флоту з заміною двигунів.
Керівництво Міністерства інфраструктури принципово підтримало пропозиції.
“УДП пропонує направити в програми розвитку левову частку прибутку цього року (після сплати податків та дивідендів). Адже ситуація вимагає швидких дій та конкретних результатів”, — зазначив Москаленко.
Найближчим часом пароплавство також планує направити сили на залучення до своїх проєктів міжнародних інвесторів.
Довідка. ПрАТ “УДП” здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю та морські вантажоперевезення. До складу вантажного річкового флоту входять 75 самохідних та 245 несамохідних суден. Морський вантажний флот представлений сімома суднами дедвейтом 3,3-4 тис. тонн (шість суховантажів типу “Ізмаїл” та один танкер “Десна”).
Нагадаємо, Частину суден Українського Дунайського пароплавства на Одещині, які мали радянські назви, перейменували. Судна флоту носитимуть імена, пов’язані з Україною.
Проєкти зі збільшення пропускної спроможності українських портів на Дунаї до 25 млн тонн вантажів на рік потребують до $200 млн інвестицій.
Президент Володимир Зеленський закликав інвестувати в український експорт. Інвестування в український експорт може стати надприбутковим, запевнив він.
Загалом, зараз Україна перебудовує модель своєї економіки із сировинної на продовольчу. В умовах війни така перебудова необхідна.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!