Новини / Логістика     30 вересня 2022 21:01

УЗ та Deutsche Bahn мають намір створити спільне підприємство

Для української сторони таке підприємство дало б можливість чіткішого планування, можливо, формування конкретних маршрутів та мінімізацію простоїв на прикордонних переходах

У межах меморандуму про взаєморозуміння щодо довгострокової допомоги та підтримки, який підписано між Deutsche Bahn та АТ “Укрзалізниця”, вивчається можливість створення спільного підприємства щодо організації маршрутних поїздів, які могли б регулярно прямувати від українського кордону до конкретних німецьких портів або логістичних хабів. Про це в інтерв’ю ЦТС розповів заступник директора департаменту інвестиційної діяльності УЗ Володимир Шемаєв, передає Rail.insider.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

“Створення спільного підприємства — ідея не нова. Раніше подібна пропозиція озвучувалася щодо Польських залізниць. На цю мить німецькі колеги вивчають це питання з точки зору відповідності потенційного СП антимонопольному законодавству та прораховують економіку питання”, — зазначив він.

Для української сторони таке підприємство дало б можливість чіткішого планування, можливо, формування конкретних маршрутів та мінімізацію простоїв на прикордонних переходах. Для іноземних партнерів — вантажопотік, який обчислюється в мільйонах тонн, який раніше вони не обслуговували.

“Ми запропонували зробити пілотний проєкт — організувати маршрутний потяг з України до одного з німецьких портів. З нашого боку ми могли б дати в оперування такому підприємству 120 зерновозів з візками, з боку DB потрібно мінімум два локомотиви. Поки що остаточного рішення немає. Багато що залежатиме від економічного ефекту, крім того, ми розуміємо, що стан війни несе в собі додаткові ризики для іноземних партнерів”, — повідомив Шемаєв.

Deutsche Bahn наразі вивчає можливість курсування українських вагонів-зерновозів на переставлених візках 1435 мм мережею залізниць ЄС. Зараз DB працює над консалтинговим проєктом, який має дати відповідь на запитання, які країни можуть дозволити на своїй мережі залізниць курсування українських вагонів-зерновозів на переставлених візках 1435 мм.

Новини за темою:  Дощі та заморозки 12 травня: яка погода чекає українців у понеділок

Читайте також: В Миколаївській області продається елеваторний комплекс об’ємом зберігання 84 700 м 3

На запит Укрзалізниці Deutsche Bahn зараз робить опитування операторів залізничної інфраструктури. Є домовленість про те, що впродовж найближчих двох місяців буде намічено план роботи мінімум до кінця 2023 року і створено спільну групу за цими трьома напрямами.

Довідка. Deutsche Bahn AG — німецька залізнична компанія, найбільший залізничний оператор Німеччини. Deutsche Bahn AG є державною компанією, найбільшою залізнично-транспортною та залізнично-інфраструктурною компанією центральної Європи.

Нагадаємо, у 2020 році було оприлюднено деталі меморандуму уряду України з національним оператором залізниць Німеччини про передачу Укрзалізниці.

Landlord раніше повідомляв, що німецький національний оператор Deutsche Bahn 10 років управлятиме Укрзалізницею.

АТ “Укрзалізниця” створило класифікатор терміналів для більш детального планування вантажних перевезень через західні прикордонні переходи.

АТ “Укрзалізниця” має намір відкрити залізничне сполучення ще на трьох прикордонних переходах в західному напрямку для розширення пропускної спроможності.

З початку повномасштабного вторгнення РФ на територію України Укрзалізниця збільшила кількість візків для перестановки рухомого складу на колію стандарту 1435 мм майже у 10 разів.

6 липня “Укрзалізниця” провела аукціони з розподілу зерновозів, що прямуватимуть на експорт. Ставки на торгах стали рекордними і сягнули 20,5 тис. грн/добу. Як розраховується термін використання вагона, за який сплачує клієнт, та що саме спричинило ажіотажний попит на експортні перевезення розповів заступник директора департаменту комерційної роботи АТ “Укрзалізниця” Валерій Ткачов.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також