З моменту деблокади портів Одеса, Чорноморськ і Південний, середньодобове навантаження зернових на залізниці зросло на 22%.
Обсяги перевезення зерна залізницею значно зросли після відкриття “зернового коридору”, повідомляє usm. У липні “Укрзалізниця” щоденно вантажила в середньому 39 тис. тонн, то у серпні – вже 47,5 тис. тонн. Цей показник продовжує зростати: наприклад, 16 серпня Укрзалізниця завантажила 73 тис. тонн зерна.
В УЗ очікують суттєвого збільшення обсягів навантаження за підсумками серпня. Так, заступник директора департаменту комерційної роботи Валерій Ткачов вважає, що в експортному сполученні може бути спрямовано понад 1 млн тонн збіжжя.
З початку роботи зернового коридору, станом на 17 серпня, на експорт залізницею перевезли 731 тис. тонн, зокрема через сухопутні прикордонні переходи – 419 тис. тонн, ще 312 тис. тонн — через порти.
“Найбільше зерна зараз навантажено на адресу порту Чорноморськ — понад 100 тис. тонн. Загалом в бік морських портів України відправлено залізницею більш як 300 тис. тонн агропродукції”, — повідомив Ткачов.
Нагадаємо, 6 липня “Укрзалізниця” провела аукціони з розподілу зерновозів, що прямуватимуть на експорт. Ставки на торгах стали рекордними і сягнули 20,5 тис. грн/добу. Як розраховується термін використання вагона, за який сплачує клієнт, та що саме спричинило ажіотажний попит на експортні перевезення розповів заступник директора департаменту комерційної роботи АТ “Укрзалізниця” Валерій Ткачов.
Landlord раніше повідомляв, АТ “Укрзалізниця” спільно з Нацполіцією встановили що 434 залізничні вагони в Україні належать російським компаніям.
Болгарські виробники зерна протестують проти дешевого імпорту з України. Вони вирішили перекрити дороги та наземні пункти пропуску.
З 1 серпня АТ “Укрзалізниця” змінила методику обрахування вагонної складової у вартості вантажоперевезень у вагонах власного парку по території України, фактично переводячи її на загальноприйняті прозорі ринкові стандарти.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!