Новини    22 листопада 2022 10:10

Українські виробники представили свої товари на виставці органічних продуктів Скандинавії


Шість українських компаній вперше взяли участь у найбільшій виставці органічних продуктів Скандинавії — Nordic Organic Food Fair 2022, що завершилась у шведському місті Мальме.

Як зазначили у повідомленні Офісу з розвитку підприємництва та експорту в Facebook, українські виробники органіки презентували свою продукцію в межах Національного колективного стенда України.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

“Упродовж двох днів виставки учасники стенда провели понад 80 В2В-зустрічей з потенційними партнерами зі Швеції та розповіли про роботу під час війни місцевому виданню Sydsvenskan”, — йдеться у повідомленні.

Зазначається, що українські компанії обрали саме країни Скандинавії через те, що вони є лідерами зі споживання органічних продуктів в Європі: 62% споживачів регіону є прихильниками здорової їжі, тому витрачають більше коштів на екологічно чисті продукти. Кожен громадянин Данії витрачає €384 на органічну продукцію щорічно, швед — €212, норвежець — €83 , фін — €74. Данія та Швеція мають найвищі частки продажів органічної продукції в супермаркетах (13% та 8,7% відповідно). Національна мета Швеції щодо частки органічної продукції в закупівлях до 2030 р. — 60% (у 2019 р. було 39%).

Також в офісі уточнили, що стенд України був представлений такими компаніями:

  • Brancho — фруктові роли, яблучні чипси, чай;
  • Healthy Tradition Official — порошкові напої, безглютенові крупи та борошно, сухофрукти, ягоди, насіння, снеки та батончики;
  • Family Garden — лохина;
  • Primfood — каші швидкого приготування, мюслі та фруктові батончики;
  • Panfruit — ліофілізовані органічні фрукти та овочі;
  • MOL’FAR Organic Tea — органічний чай.

За даними Офісу з розвитку підприємництва та експорту, Healthy Tradition Official отримала перше замовленням від стокгольмського екомагазинчика. Тепер шведські споживачі ласуватимуть цілющими напоями від українського виробника.

Новини за темою:  60 ділянок на продаж: Україна готує масштабні аукціони для видобутку критичних корисних копалин

Нагадаємо, український бізнес зможе рекламувати свої товари на агроекспозиціях за кордоном: участь у виставках внесено до переліку робіт та послуг, за операціями з імпорту яких Національному банку рекомендовано забезпечити здійснення переказів.

Українські сири отримали 13 відзнак на World Cheese Awards. У міжнародному сирному конкурсі у Великій Британії вперше взяли участь 39 сирів з України.

У зв’язку з жорстокою війною Росії проти України виставка AGRO-2022 була перенесена.

Також безпосередньо перед початком війни 33 українські компанії харчової промисловості взяли участь у найголовнішій події на Близькому Сході в харчовій та аграрній промисловості — виставці Gulfood 2022. Вона відбувалась 13-17 лютого в Дубаї, ОАЕ. Обсяг перспективних контрактів складає $145 мільйонів.

Валерія Пепеля

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...