Українські агровиробники стикаються з високою конкуренцією на світових ринках, ціни на продукцію занижуються, зокрема через логістичні ризики.
Про це сказав СЕО компанії “Кернел” Євген Осипов на Саміті експортерів від Forbes, пише видання.
За словами Осипова, українські товари у високій конкуренції на світових ринках, але вони дисконтуються через логістичні ризики.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
“Будемо працювати з ринком, щоб мати змогу вчасно доставляти продукцію і бути надійним постачальником”, – наголосив він.
Осипов зазначив, що “Кернел” поставляє на світовий ринок продукцію 5000 українських фермерів.
“Місія – збільшити долю в експорті, утримати експортні ринки і добитися того, щоб Україну не дисконтували на світових ринках”, – наголосив він.
Нагадаємо, Україна з 24 лютого експортувала майже 39 млн т зернових, олійних культур і продуктів їх переробки. Найбільше вивезено кукурудзи, пшениці та соняшникової олії.
Протягом останніх років Україна впевнено входить до п’ятірки найбільших постачальників органічної продукції до ЄС. Зокрема, у 2021 році наша країна посіла 5 місце у світі зі 126 країн за обсягами імпорту органічної продукції до ЄС із часткою 6,6% від загального обсягу.
В 2022 році експортна виручка від продукції агропромислового комплексу становитиме близько 23,3 млрд USD, що на 16% менше аналогічного показника минулого року. На початку 2022 року на фоні потенційного нападу росії на Україну експортні відвантаження були суттєво збільшені, що і дозволило уникнути ще вагомішого розриву в річних показниках. Так, в січні 2022 року показник експортної виручки вдвічі перевищив показник січня 2021 року.
За прогнозом Мінагрополітики, у цьому році Україна зможе засіяти майже стільки ж площ, що й торік. Це дозволить виростити мінімум удвічі більше, ніж споживають українці. А також зберегти експортний потенціал агросектору на рівні попереднього року – понад $ 20 млрд.
Валерія Пепеля
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!