Про це повідомляє на своїй сторінці у Фейсбук власник і консультант з експорту компанії Vinaigrette LLC Максим Кулик.
Експерт наголосив: для того щоб українська лохина потрапила до німецької міжнародної мережі супермаркетів, присутньої в більшості країн Євросоюзу, знадобилося понад 8 місяців роботи.
Успіху вдалося досягти завдяки системному підходу, дотриманню холодного ланцюжка постачання, правильному підбору сортів і відповідальності за якість продукції виробника лохини ТМ BigBlue.
Читайте: Експорт плодово-ягідної продукції з України зріс на 16%
«Наступний крок – це наш бренд на полиці і вхід в органік-рух мережі Lidl», – відзначив Максим Кулик.
Landlord раніше повідомляв про те, що український мед продається в Сінгапурі через провідну онлайн-платформу.
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!