Новини / Трейдинг     08 липня 2019 16:19

Український мед продається в Сінгапурі через провідну онлайн-платформу

Українська компанія «Асканія-Пак» налагодила продаж меду власного виробництва в Сінгапурі через  онлайн-супермаркет Redmart – один із найзначніших торговельних майданчиків Підвенно-Східної Азії, який належить лідеру онлайн-торгівлі AlibabaGroup.

Про це повідомляє НВ Бизнес.

За інформацією Секретаріату з підтримки експорту української продовольчої та аграрної продукції, продуктова лінійка «Асканії-Пак» у Redmart охоплює 12 видів меду в роздрібній упаковці: липовий, акацієвий, гречаний, луговий, а також крем-мед з різними смаками – полуниці, абрикосу, лохини, лимону та м’яти, шоколаду тощо.

Читайте: Кейс: Бізнесмен з Білорусі постачає мед у найбільшу торгову екомережу США. Річна виручка – $1,5 млн

Продається мед за ціною $14 за банку, крем-мед – $12,5 за банку. Цього літа Redmart планує запустити в продаж ще два українських бренди.

Landlord раніше повідомляв про те, як українці допомогли здешевити виробництво смузі в Сінгапурі: у травні українська компанія Allberry відвантажила в Сінгапур пробну партію заморожених ягід і наборів для смузі. Дотепер заморожена ягода в цій країні не продавалася.

Читайте також