Новини / Логістика     20 жовтня 2022 21:03

У жовтні обсяги навантаження зернових становили 1,9 млн тонн – УЗ

Зернові вантажі продовжують займати 30% від загального навантаження

За оперативними даними “Укрзалізниці”, за 19 днів жовтня обсяги навантаження зернових вантажів склали 1 млн 916 тис. тонн, йшлося під час зустрічі представників УЗ з відправниками та власниками аграрних вантажів, пише Rail.insider.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

Зернові вантажі продовжують займати 30% від загального навантаження (6 млн 345 тис. т), що є досить високим показником.

Середньодобові обсяги навантаження за 19 днів жовтня склали 99 тис. тонн. За аналогічний період минулого року цей показник складав 113 тис. тонн.

“В деякі дні навантажується навіть більше, ніж рік тому. З іншого боку, є суттєве скорочення навантаження у деякі дні. Зокрема, подібна ситуація склалася внаслідок масованого ракетного удару 10 жовтня. Проте учасники залізничних перевезень швидко, буквально на другий день, повернулися до звичної роботи”, – зазначили в УЗ.

Читайте також: Як уникнути проблеми з простоями навантажених зерновозів у черзі – експерт

Наразі найбільше зерна прямує до портів Великої Одеси. Щодо західних переходів, то черга тут за минулий тиждень суттєво не змінилася та дорівнює, станом на 19 жовтня, 15,2 тис. вагонів.

Нагадаємо, у вересні АТ “Укрзалізниця” збільшило обсяги перевезень зерна та продуктів перемолу більше, ніж на 60%.

Після чергових торгів на послуги використання вагонів-зерновозів “Укрзалізниці” ціна зросла майже у 10 разів.

Філія вантажних перевезень UZ-Cargo “Укрзалізниці” прийняла рішення підвищити плату за використання більшості типів вагонів власного парку компанії. Так, добова плата за використання зерновозів у жовтні збільшується до 2617 грн на добу (без ПДВ), мінераловозів при перевезенні зернових вантажів — 2007 грн, цистерн — 1605 грн, фітингових платформ — 1585 грн, цементовозів — 1100 грн, критих вагонів — 1039 грн, платформ-лісовозів — 710 грн, контрейлерних платформ — 315 грн.

Новини за темою:  «єІнспектор» запрацював: як в Україні змінюються перевірки комерційного транспорту

Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.

Попри всі заходи з покращення зернової логістики, весь об’єм зернових та олійних вивезти у бажані терміни не вдасться. Експорт буде розтягнений у часі, тому потрібно працювати над можливостями довгострокового зберігання продукції. По це заявив перший заступник міністра агрополітики Тарас Висоцький.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також