Новини    18 листопада 2022 10:11

У світі підрахували вартість найдорожчих фуд-брендів


Загальна вартість 100 найкращих брендів досягла $3 трлн, що на 16% більше, ніж роком раніше ($2,7 трлн).

Про це свідчать дані рейтингу найкращих світових брендів 2022 р. за версією Interbrand.

До переліку увійшли бренди відомих виробників продуктів та напоїв.

Так, бренд безалкогольних напоїв Coca-Cola став першим серед найдорожчих фуд-брендів світу з оцінкою $57,5 млрд.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

На другому місці бренд Pepsi (PepsiCo) з $19,6 млрд (зріс на 1%), на третьому — бренд розчинної кави Nescafe (компанія Nestle) із $15,1 млрд (+4%).

Далі йдуть:

  • McDonald’s — $48,6 млрд (+6%);
  • Budweiser — $15,5 млрд (+3%);
  • Starbucks —  $14,05 млрд (+8%);
  • Red Bull — $11,5 млрд (новий);
  • Nestle — $10,9 млрд (+3%);
  • Danone — $9,5 млрд  (-3%);
  • Kellogg’s — $8,7 млрд (+1%);
  • Corona — $7,76 млрд (+12%);
  • KFС — $6,1 млрд (+12%);
  • Heineken — $6 млрд (+5%).

Читайте також: LNZ Group створює ягідний кооператив для агровиробників під брендом Tevitta.

Нагадаємо, цьогоріч український борщ було визнано нематеріальною спадщиною ЮНЕСКО. Спеціалісти вже підрахували приблизну вартість українського бренду. Цінова складова географічного бренду — близько $500 млн на рік.

Новини за темою:  Україна витрачає на імпорт сиру в 4 рази більше, ніж заробила на експорті
Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також

Ще немає новин у цій стрічці ...