У Китаї спустили на воду другий у світі метаноловий контейнеровоз

17 серпня на китайській корабельні Yangzhou New Dayang Shipbuilding Company спустили на воду другий у світі контейнеровоз, що працює на метанолі, передає The Maritime Executive.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Судно Eco Maestro будувалося на замовлення сінгапурського перевізника X-Press Feeders.
Корабель повинен бути введений в експлуатацію в другому кварталі 2024 року і працюватиме на фідерних маршрутах компанії в Північній Європі.
Контейнеровоз спроєктовано німецькою компанією TECHNOLOG Services. Місткість Eco Maestro становить 950 TEU, довжина – 148 м, ширина – 25 м, швидкість – 14 вузлів.
Нагадаємо, данський логістичний холдинг AP. Moller-Maersk прийняв в експлуатацію перший у світі контейнеровоз (місткість 2,1 тис. TEU), що працює на екологічно чистому метанолі.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.
Флот японської Mitsui OSK Lines (MOL) налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі до 2030 року.
Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.
Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.
Тайванський Evergreen став наступним великим контейнерним перевізником, який приєднався до зростаючого списку ліній, що інвестують у контейнеровози з двопаливними двигунами на метанолі.
На китайській корабельні COSCO Shipping Heavy Industry спущено на воду перший із двох електричних контейнеровозів місткістю 700 TEU.
Анна Лиса