17 серпня на китайській корабельні Yangzhou New Dayang Shipbuilding Company спустили на воду другий у світі контейнеровоз, що працює на метанолі, передає The Maritime Executive.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Судно Eco Maestro будувалося на замовлення сінгапурського перевізника X-Press Feeders.
Корабель повинен бути введений в експлуатацію в другому кварталі 2024 року і працюватиме на фідерних маршрутах компанії в Північній Європі.
Контейнеровоз спроєктовано німецькою компанією TECHNOLOG Services. Місткість Eco Maestro становить 950 TEU, довжина – 148 м, ширина – 25 м, швидкість – 14 вузлів.
Нагадаємо, данський логістичний холдинг AP. Moller-Maersk прийняв в експлуатацію перший у світі контейнеровоз (місткість 2,1 тис. TEU), що працює на екологічно чистому метанолі.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk.
Флот японської Mitsui OSK Lines (MOL) налічуватиме 90 суден на ЗПГ та метанолі до 2030 року.
Данська нафтогазова компанія Ørsted розпочала реалізацію проєкту FlagshipONE з будівництва заводу з виробництва метанолу. Нові потужності забезпечуватимуть пальним швидкозростаючий флот, що працює на метанолі.
Як стало відомо The Loadstar, французький перевізник CMA CGM веде “серйозні переговори” з Yangzijiang Shipbuilding щодо будівництва до десяти метанолових контейнеровозів місткістю 24 000 TEU, передає The Loadstar.
Тайванський Evergreen став наступним великим контейнерним перевізником, який приєднався до зростаючого списку ліній, що інвестують у контейнеровози з двопаливними двигунами на метанолі.
На китайській корабельні COSCO Shipping Heavy Industry спущено на воду перший із двох електричних контейнеровозів місткістю 700 TEU.
Анна Лиса
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!