Новини / Логістика     26 вересня 2022 20:29

У Франції планують побудувати канал Сена-Північ Європи за понад 5 млрд євро

Канал Сена-Північна Європа матиме ширину 54 метри та глибину 4,5 метра

Франція побудує канал Сена-Північна Європа, який зв’яже внутрішні водні шляхи країни з каналами в Бельгії, Нідерландах і Німеччині, портами Антверпен і Роттердам. Канал Сена-Північна Європа з’єднає річку Уаза, що впадає в Сену, з каналом Дюнкерк-Шельда, пише usm.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

Канал Сена-Північна Європа матиме ширину 54 метри та глибину 4,5 метра. Ним зможуть користуватися судна, що перевозять до 4400 тонн вантажів, а отже, кожна така баржа замінить 220 вантажівок, повідомляють автори проєкт. Канал планують здати в експлуатацію у 2030 році. Зрештою він дасть змогу транспортувати близько 17 млн тонн вантажів на рік.

Інвестиції вартістю 5,1 млрд євро фінансуються з фондів ЄС (2,1 млрд), уряду Франції (1,1 млрд), місцевих органів влади (1,1 млрд) і кредитів (0,8 млрд).

Нагадаємо, 17 вересня, на 83-тю річницю вторгнення радянських військ в Польщу в 1939 році, країна відкрила новий водний шлях, що з’єднує Віслинську затоку з Ґданською затокою. Завдяки каналу через Віслинську косу, Польща отримала незалежний від росії перехід у Балтійське море.

Один з найбільших стивідорів Клайпедського порту, Литва, запропонував свої потужності під українське зерно. Допомогу Україні запропонував “Термінал для сипучих вантажів”.

В Офісі Президента очікують, що Чорногорія посилить санкції проти рф та закриє свої порти для російських суден.

Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.

Країни Балтії та Фінляндія об’єднають ракетні системи берегової охорони, аби зробити Балтійське море внутрішнім морем НАТО та закрити його від рф.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також