Новини / Логістика     18 вересня 2022 17:03

В обхід росії: Польща відкрила канал через Віслинську косу

Судноплавний канал дасть змогу суднам з осадкою до 4,5 метрів, завдовжки до 100 метрів і завширшки до 20 метрів йти з Ґданської затоки аж до Віслинської

17 вересня, на 83-тю річницю вторгнення радянських військ в Польщу в 1939 році, країна відкрила новий водний шлях, що з’єднує Віслинську затоку з Ґданською затокою. Завдяки каналу через Віслинську косу, Польща отримала незалежний від росії перехід у Балтійське море, повідомляє usm.

Спочатку канал відкрили в тестовому режимі, проте вже 18 вересня, він став доступний для відвідувачів.

Роботи на Віслинській косі почалися в жовтні два роки тому. Перший етап будівництва завершується цього місяця. Судноплавний канал дасть змогу суднам з осадкою до 4,5 метрів, завдовжки до 100 метрів і завширшки до 20 метрів йти з Ґданської затоки аж до Віслинської.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

Будівництво водного шляху, що з’єднує лагуну Вісли з Гданською затокою, є пріоритетною інвестицією, яка скоротить шлях суден до Балтійського моря і дасть можливість вільного і цілорічного плавання морських суден до порту Ельблонг та інших портів Віслинської лагуни.

“Канал покликаний зміцнити суверенітет Польщі і зробити нашу країну незалежною від рішення російської сторони. Щоб перетнути Піллавську протоку, польські судна повинні були щоразу отримувати згоду росії. Як тільки канал буде побудований, їм не доведеться цього робити. Завдяки каналу також буде скорочено шлях суден, що прямують з Гданської затоки до Віслинської лагуни. Інвестиції зміцнять порт Ельблонг і порти на лагуні Вісли”, – зазначив заступник міністра інфраструктури Польщі Марек Ґробарчик.

Нагадаємо, російська набережна Щецинського порту у Польщі змінить назву на Українську. Відповідну постанову ухвалила адміністрація морських портів Щецин і Свіноуйсьце, а потім міська рада Щецина.

Один з найбільших стивідорів Клайпедського порту, Литва, запропонував свої потужності під українське зерно. Допомогу Україні запропонував “Термінал для сипучих вантажів”.

В Офісі Президента очікують, що Чорногорія посилить санкції проти рф та закриє свої порти для російських суден.

Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.

Країни Балтії та Фінляндія об’єднають ракетні системи берегової охорони, аби зробити Балтійське море внутрішнім морем НАТО та закрити його від рф.

Анна Лиса

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також