Індустрія рослинних аналогів продукції тваринництва набиратиме обертів, а споживачі будуть ставати все більш свідомими й уважними як до власного здоров’я, так і до навколишнього середовища. Такий прогноз для Forbes.com зробив Брайан Кейтман, співзасновник і президент Reducetarian Foundation – некомерційної організації, що працює над скороченням споживання продуктів тваринного походження.
Топ-10 трендів ринку продовольчих товарів у цьому році за версією Брайана Кейтмана виглядає наступним чином.
Відмова від пластику: екологічна продукція, попит на яку зростає щороку, не може бути упакована в пластик, який не підлягає переробці і забруднює навколишнє середовище. В авангарді тренда на екоупаковку – індустрія виробників веганських продуктів і косметики.
Біорозкладна упаковка – це безальтернативне майбутнє, і питання тільки в тому, коли воно настане в різних країнах. Потенціал ринку екологічної упаковки оцінюється в $413 млрд до 2027 року.
До речі, парламент на цьому тижні планує розглянути законопроєкт про матеріали і предмети, що контактують з харчовими продуктами. Крім зміни вимог до маркування, він передбачає оновлену систему перероблення пластикових матеріалів.
Маркування вуглецю: зазначення ступеня впливу на навколишнє середовище (вуглецевого сліду) на упаковці продуктів поки здається нереальною ідеєю, але таке ж ставлення спочатку було й до ініціативи вказувати калорійність продуктів.
Дослідження показують, що споживачеві не все одно, якою ціною для природи продукт потрапив у коробку. Зараз зазначення вуглецевого сліду – особиста ініціатива деяких компаній, як правило, задіяних у виробництві продуктів для веганів, що отримала найбільше поширення в багатих країнах. У Стокгольмі компанія Felix відкрила The Climate Store – магазин, ціни в якому обернено пропорційні вуглецевому сліду продуктів.
Читайте: Неліцензійні вакцини спровокували новий спалах АЧС у Китаї
Ренесанс HoReCa: прогнозується, що в міру ослаблення карантинних обмежень на харчування поза домом галузь буде швидко відроджуватись. Згідно з опитуваннями, більше половини (до 55%) американців відчувають «кулінарну втому» через те, що готують їжу день за днем.
Рослинна риба: куряче м’ясо на рослинній основі пережило бум популярності 2020 року. 2021 рік буде роком штучної риби та веганських рибних продуктів. Good Catch і Sophie’s Kitchen вже запустили виробництво «тунця» без тунця.
Крім того, як пише Forbes, трендами будуть:
• регенеративне сільське господарство;
• виробництво продуктів для готування вдома;
• використання у продуктах адопогенів;
• використання нових рослин для виробництва тваринних аналогів;
• вітамінізація продуктів;
• поява нової альтернативи яйцям птиці.
Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що офіційний індекс цін на агропродукцію за рік впав на 11,5%
Підписуйся на наш Telegram. Стеж за новинами у зручному форматі!