Новини / Технології     02 серпня 2024 18:18

Японські технології виробництва веганських фуа-гра, ікри та трюфельного масла визнали найкращими у світі


Дві японські харчові компанії — Next Meats та її “дочка” Dr. Foods — стали фіналістами у категорії “Альтернативні Протеїни – Культивоване М’ясо” на світовому саміті FoodNiche, який відбувся в Нью-Йорку. На заході вони представили стійкі версії трьох найпопулярніших делікатесів у світі: веганські фуа-гра, ікру та трюфельне масло.
Про це пише newfood.ua.

FoodNiche Summit, який проводиться вже восьмий рік, має на меті поєднати академічні наукові відкриття з виробництвом їжі, створивши справжні інновації для споживчого ринку.

Зараз японські фіналісти шукають місцевих дистриб’юторів для виходу у найближчі місяці на ринок Нью-Йорка зі своїми рослинними продуктами.

Читайте також: Лабораторне м’ясо згодом стане доступне абсолютно усім

Обидві компанії базуються в Токіо та спеціалізуються на розробці преміальних рослинних харчових продуктів. Вони зосереджені на стійкому виробництві їжі та прагнуть знайти розв’язування проблем майже зниклих ресурсів та неетичних методів виробництва. Наприклад, для виготовлення рослинного варіанту фуа-гра Dr. Foods використовує японську традиційну культуру ферментованих продуктів під назвою “кої”.

Минулого року Dr. Foods уже почала подавати фуа-гра у 28 японських готелях. З того часу вдалося продати 160 тис. порцій рослинного делікатесу його поціновувачам.

Нагадаємо, майбутнє м’яса – не в промислових фермах чи відгодівельних комплексах. Майбутнє – це скоріше завод для вирощування, де клітини беруться з ембріонів і культивуються у курячу грудку, стейк чи омара лише за кілька тижнів.

Новини за темою:  В Україні стартував проєкт підтримки бджолярів

Піонер в галузі виробництва культивованих морепродуктів, компанія Finless Foods готується випустити на ринок свою першу асортиментну позицію — рослинний тунець.

Веганський продукт посів перше місце в категорії “М’ясний продукт року для сніданку” в межах щорічної нагороди Mindful Awards, яка відзначає найкращі компанії, послуги та продукти у споживчому сегменті.

Новини за темою:  Український ШІ-стартап Crosscheck залучив $450 000: серед клієнтів — Kernel, Astarta та компанії зі США і ЄС

Світовий гігант агробізнесу Cargill, спільно з іспанською компанією Cubiq Foods, працює над новою технологією виробництва жирів. Нова технологія підійде для альтернативних м’ясних та молочних продуктів рослинного походження, де жири та олії допомагають забезпечити структуру, смак, текстуру та поживний профіль.

Американські інженери описали спосіб вирощування у лабораторії штучного сала для покращення смакових і фізичних властивостей вирощеного м’яса. Досліди з тваринними жировими клітинами показують, що їх можна вирощувати тонкими шарами, після чого об’єднувати у тривимірну масу, що нагадує справжню жирову тканину тварин.

Американська харчова технологічна компанія Motif FoodWorks випустила свій перший продукт, орієнтований на споживача, — гамбургери на рослинній основі Motif BeefWorks.

З листопада компанія GG (GG plant-based food products) вела на ринок рослинну альтернативу кальмарам.

Управління з контролю за якістю харчових продуктів і медикаментів США (FDA) завершило першу передпродажну консультацію щодо харчових продуктів для людей, виготовлених із культивованих клітин тварин.

Найбільша у світі меблева компанія IKEA виготовлятиме фрикадельки з “м’яса” рослин, пише Forbes. Рівень викидів парникових газів під час їх виготовлення складе лише 4% від обсягу викидів, що з’являються при приготуванні справжнього м’яса. До складу рослинного делікатесу увійде гороховий протеїн, овес, яблука та картопля. У компанії обіцяють, що веганські фрикадельки виглядатимуть як м’ясо та матимуть ідентичний смак.

Сподобався цей матеріал?
Підтримайте його автора!

Читайте також