Новини / Логістика     26 грудня 2018 11:38

Сніговий циклон: Укравтодор назвав 4 області, в яких не варто користуватися автомобілем

Унаслідок сильних снігопадів у Кіровоградській, Дніпропетровській, Полтавській, Черкаській областях тимчасово обмежено рух транспорту для розчищення доріг. Автомобілі вже добу стоять у корках на трасах державного значення. Для ліквідації наслідків негоди мобілізована вся техніка та персонал служб автомобільних доріг.

Про це повідомляє на своїй сторінці у Фейсбук Укравтодор.

Товщина снігового покриву в зазначених областях досягає 6–60 см. Пориви вітру утворюють перемети висотою від 1 до 1,5 м.

Особливо складна ситуація виникла на таких ділянках:

  • Кіровоградської області: Н-23 Кропивницький – Кривий Ріг- Запоріжжя, в районі с. Братолюбівка;
  • Миколаївської області: М-13 Кропивницький – Платонове;
  • Черкаської області: Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя, 10 км до межі Полтавської області;
  • Полтавської області: Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя, на межі з Черкаською областю.

Читайте: Нібулон, Kernel та ще 10 агрокомпаній, на які Росія наклала санкції

Наразі утруднений проїзд до 4 населених пунктів у Кіровоградській області – дороги М-12, М-13, М-22, Н-23 та до 1 населеного пункту в Черкаській області – дорозі Н-08.

Задіяно 1900 одиниць техніки та близько 3000 працівників-дорожників, щоб забезпечити проїзд дорогами державного значення. У зв’язку із погіршенням погодних умов Укравтодор просить водіїв тимчасово утриматися від вантажоперевезень та поїздок на далекі відстані.

У коментарях у Фейсбук люди пишуть:

«За 20 км від Миргорода по трасі P-42  люди ночували в авто посеред поля!  На дзвінки в МНС відповідь була «пришлемо трактор», під ранок повідомили що трактор зламався…»

«Це якийсь жах, люди добу їдуть з Києва до Кременчука! Простояли півдня в пробці, потім їх повернули в Золотоношу. Дороги просто перекрили і все, ніхто нічого не робить!»

Landlord раніше повідомляв про те, що днями в Україні очікуються складні погодні умови.

Фото: Укравтодор

Новини за темою:  Органічний прорив: чому біоагроекспорт з України залишається одним з найвигідніших напрямів

Читайте також